dc.contributor.advisor | Diaz de Gereñu Lasaga, Leire | |
dc.contributor.author | Goikoetxea Juanena, Garazi Joana | |
dc.contributor.other | F. LETRAS | |
dc.contributor.other | LETREN F. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-23T19:04:56Z | |
dc.date.available | 2017-11-23T19:04:56Z | |
dc.date.issued | 2017-11-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/23675 | |
dc.description.abstract | Izen-kohesioaren irakaskuntzan hainbat erronkari egin behar zaio aurre: zein kohesio-baliabide zehatz irakatsi?, zein adinetan eta zein helbururekin?, nola bideratu baliabide horien lanketa?, zein ebaluazio-irizpideren bitartez ebaluatu irakatsitakoa? Lan honen xedea da testuliburuetan eskaintzen den unitate didaktiko batek, zehazki EKI proiektuaren barruan euskaraz azalpenaren mintzaira-jardueraren eremuko testu-genero bat lantzera bideratuta dagoenak, izen-kohesioa nola lantzen duen aztertzea. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.title | Nola bideratzen da izen-kohesiorako baliabideen lanketa testuliburuetan? | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2017-09-06T12:22:24Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2017, la autora | |
dc.contributor.degree | Grado en Estudios Vascos | es |
dc.contributor.degree | Euskal Ikasketetako Gradua | eu |
dc.identifier.gaurregister | 81945-574499-11 | |
dc.identifier.gaurassign | 54167-574499 | |