Show simple item record

dc.contributor.advisorJaureguizar Alboniga-Mayor, Joana
dc.contributor.authorBasterretxea Zubia, Maialen
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2018-03-21T18:29:01Z
dc.date.available2018-03-21T18:29:01Z
dc.date.issued2018-03-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/25845
dc.description.abstract[EUS] Adimen gaitasun handiko haurrak identifikatzea eta hauen ezaugarri eta beharretara egokitutako hezkuntza pertsonalizatua ematea ezinbestekoa da. Hala, badaude hezkuntza arloan aplika daitezkeen zenbait metodo, hala ere, gehienak alderdi akademikoari erantzuna ematera bideratuta daude. Alabaina, sarritan, arrazoi ezberdinengatik, ikasle hauek beharrizan emozionalak erakusten dituzte eta oso gutxitan erreparatzen diogu alderdi horri. Horregatik, lan honen helburua, adimen gaitasun handiko ikasleen alderdi emozionala nola garatu daitekeen erakustea da, horretarako, kasu erreal batean oinarrituta, proposamen didaktiko bat planteatzen delarik.es_ES
dc.description.abstract[ES] Es imprescindible identificar a los niños y niñas que presentan altas capacidades intelectuales y darles una respuesta educativa personalizada acorde con sus características y necesidades. Así, existen diversos métodos que se pueden aplicar en el ámbito educativo, sin embargo, la mayoría están dirigidos a dar respuesta a la parte académica. No obstante, a menudo, por diversas razones, estos alumnos y alumnas presentan necesidades emocionales y pocas veces tenemos en cuenta esta parte. Por ello, la finalidad de este trabajo es enseñar cómo se puede desarrollar el componente emocional del alumnado con altas capacidades, basándose en un caso real, y planteando para ello una propuesta didáctica.es_ES
dc.description.abstract[EN] It is essential to identify children who have high intellectual capacities and give them a personalized educational response according to their characteristics and needs. Thus, there are several methods that can be applied in the educational field, even so, most of them are aimed at responding to the academic part. However, often, due to different reasons, these students present emotional needs and we rarely consider this part. Therefore, the purpose of this work is to show how to develop the emotional component of the students with high skills, based on a real case, and creating a didactic proposal.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.subjectgaitasun handiak
dc.subjectemozioak
dc.subjecthezkuntza
dc.subjectsozializazioa
dc.subjectautoestimua
dc.subjectaltas capacidades
dc.subjectemociones
dc.subjecteducación
dc.subjectsocialización
dc.subjectautoestima
dc.subjecthigh capacities
dc.subjectemotions
dc.subjecteducation
dc.subjectsocialization
dc.subjectself esteem
dc.titleAdimen gaitasun handiko ikasleen emozioak eta gaitasun sozialaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2017-05-04T14:57:23Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign48599-734202


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)