Show simple item record

dc.contributor.advisorCilleruelo Gutiérrez, Lourdes
dc.contributor.authorPiérola Corral, María
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2018-03-21T18:43:46Z
dc.date.available2018-03-21T18:43:46Z
dc.date.issued2018-03-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/25849
dc.description.abstract[EUS] Ikasketa batzuk antzerki musikal hezigarriak umeengan hainbat onura dituela erakutsi dute. Dena den, antzerki musikalaren ikerkuntza baliabide didaktiko gisa, oso mugatua da hezkuntza formalaren alorrean, ikerketa gehienek Curriculumetik kanpoko proiektuak lantzen baitituzte. Horrela izanda, lan honek, antzerki musikalak duen potentzial didaktikoa aztertzen du eta dakartzan onurak erakusten ditu. Esku hartze pedagogiko baten bitartez, ikasleek ezarritako helburuak lortu dituztela frogatu da; beraien motibazioa eta taldean lan egiteko gaitasuna hobetu dute eta arte eszenikoez gozatu dute hezkuntza giro egoki batean. Beraz, ikerketak antzerki musikala baliabide didaktiko gisa erabiltzearen onurak erakusten ditu.es_ES
dc.description.abstract[ES] Algunos estudios han demostrado que el teatro musical educativo tiene diversos beneficios en los niños y niñas. A pesar de todo, la investigación sobre el teatro musical como recurso didáctico en la educación formal es muy escasa, ya que la mayoría de los estudios trabajan en proyectos extracurriculares. Este trabajo estudia el potencial didáctico del teatro musical y expone los beneficios que conlleva. Mediante una intervención pedagógica se ha comprobado que los alumnos han conseguido alcanzar los objetivos, mejorar su motivación, su capacidad para trabajar en equipo y que han disfrutado de las artes escénicas en un ambiente educativo adecuado. El estudio nos muestra los beneficios de utilizar el teatro musical como medio en la educación formal.es_ES
dc.description.abstract[EN] Some studies have shown that educational musical theatre has several benefits among the children. However, the musical theatre research as a teaching resource in formal education is quite poor, because most of the studies work at extracurricular projects. This essay studies the musical theatre educational potential and its advantages. Thanks to a pedagogical method it has been proved that the students have achieved the objectives, improved their motivation, their ability to work in a team and that they have enjoyed the performing arts in a proper educational atmosphere. The study shows us the benefits of using musical theatre as a mean in formal education.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectantzerki musikalaes_ES
dc.subjecthezkuntzaes_ES
dc.subjectbaliabide didaktikoaes_ES
dc.subjectlehen hezkuntzaes_ES
dc.subjectteatro musicales_ES
dc.subjecteducaciónes_ES
dc.subjectpropuesta didácticaes_ES
dc.subjecteducación primariaes_ES
dc.subjectmusical theatre
dc.subjecteducation
dc.subjectdidactic proposal
dc.subjectprimary education
dc.titleAntzerki musikala oinarrizko hezkuntza formalaren curriculumean txertatzearen onurakes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2017-05-04T15:11:37Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzaes_ES
dc.identifier.gaurassign48967-741066


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)