dc.contributor.advisor | Zarandona de Juan, María Esther | |
dc.contributor.author | Godoy Pereda, Ariane | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -BILBAO | |
dc.contributor.other | BILBOKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-21T19:48:07Z | |
dc.date.available | 2018-03-21T19:48:07Z | |
dc.date.issued | 2018-03-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/25872 | |
dc.description.abstract | [EUS] Lan honetan gurasoen banaketak haurrengan izaten duen eraginaren trataeraren inguruko ikerketa bat aurkezten da; prozedura eta tresna etnografikoak erabiliz, Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe batean aipatutako ikasleei ematen zaien trataera aztertu da, betiere, irakasleek dauzkaten zailtasunak analizatuz. Lan honen bitartez, gaur egungo gizartean gero eta ohikoagoak diren banaketa egoerei buruz sakondu izan da, hezkuntza sisteman egon daitezkeen gabeziak azaleratuz. Ikerketan, arlo emozionalak zenbaitetan lekurik ez daukala erakusten da eta hori alderantzikatu nahian, erabilgarriak izan daitezkeen ildo batzuk proposatzen dira. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] En este trabajo se presenta una investigación en torno al tratamiento que se le brinda a las consecuencias del divorcio de los progenitores en los alumnos; para ello, se han utilizado procedimientos y técnicas etnográficas, analizando el tratamiento ofrecido en un colegio de la Comunidad Autónoma Vasca, teniendo en cuenta las dificultades que encuentra el profesorado. Así mismo, se ha profundizado en las frecuentes situaciones de divorcio, poniendo sobre la mesa las posibles flaquezas del sistema educativo y mostrando la falta de espacio del ámbito emocional en el aula; con vista a revertir la situación se proponen algunas líneas de actuación. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] In this work an investigation into the treatment schools give to the consequences of parents´ divorce is presented; using ethnographic procedures, the situation in one school of the Basque Autonomous Community has been analysed, paying special attention to the difficulties faced by teachers. This project aims to emphasize the frecuency of divorce and the weaknesses of the current educational system. The investigation establishes that regarding this issue emotional field is lacking its place in the classroom and with a view of reversing this trend, some ideas that may be useful are proposed. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/ | |
dc.subject | dibortzioa | |
dc.subject | irakaste-ikaste prozesuak | |
dc.subject | lehen hezkuntza | |
dc.subject | arlo emozionala | |
dc.subject | divorcio | |
dc.subject | procesos de enseñanza-aprendizaje | |
dc.subject | educación primaria | |
dc.subject | ámbito emocional | |
dc.subject | divorce | |
dc.subject | learning-teaching processes | |
dc.subject | primary education | |
dc.subject | emotional field | |
dc.title | Gurasoen banaketak haurrengan izaten duen eraginaren trataera Lehen Hezkuntzan | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2017-05-04T15:04:18Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | Atribución (cc by) | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Gradua | es_ES |
dc.identifier.gaurassign | 45320-738258 | |