Show simple item record

dc.contributor.advisorEzkurdia Arteaga, Gurutze ORCID
dc.contributor.authorMenoyo Bonilla, Maria
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2018-03-22T17:28:45Z
dc.date.available2018-03-22T17:28:45Z
dc.date.issued2018-03-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/25905
dc.description.abstract[EUS] Pedagogia kritikoak subjektuak ahalduntzea bilatzen du, botere harremanak hautemateko eta horiek arazo bihurtuz eraldaketa soziala sustatzeko, bidezkoa eta berdintasunezkoa izango den gizartea lortze aldera. Zentzu honetan, estatuak eta gizarteak sortu duten bizimodua eta horietatik eratorritako bizimodu akademikoa zalantzan jartzeko diseinatu eta inplementatu behar da curriculuma. Hori dela eta, lan honen helburu nagusia Heziberri 2020k proposatzen duen curriculuma pedagogia kritikoaren argitan aztertzea izan da. Horretarako, pedagogia kritikoaren kontzeptualizazioa egin ostean, Heziberri 2020ren eta pedagogia kritikoaren autoreen aldarrikapenen arteko konparaketa egin da eta bertatik ateratako ondorio nagusia hurrengoa izan da: Heziberri 2020k ez du kontuan hartzen hezkuntzaren funtzio askatzailea.es_ES
dc.description.abstract[ES] La pedagogía crítica busca el empoderamiento de los sujetos, para que perciban las relaciones de poder y problematizándolas, promuevan la transformación social. Su finalidad, entonces, es lograr una sociedad justa e igualitaria. En este sentido, el currículo debe diseñarse e implementarse para cuestionar el modo de vida social y académico que fomentan tanto el estado como la sociedad. Dicho esto, el objetivo de este trabajo es analizar el currículo de Heziberri 2020 según la pedagogía crítica. Para ello, después de hacer una contextualización de la dicha pedagogía, se ha comparado Heziberri 2020 con las reivindicaciones de diferentes autores, obteniendo la siguiente conclusión: Heziberri 2020 no tiene en cuenta la función liberadora de la educación.es_ES
dc.description.abstract[EN] Critical pedagogy pretends the empowerment of individuals, in order them to perceive power relations and problematizing them, to promote social transformation. Its purpose is to achieve a fair and egalitarian society. In this sense, the curriculum must be designed and implemented to question the social and academic way of life the state and society promotes. Therefore, the objective of this work is to analyze the Heziberri 2020 curriculum according to the critical pedagogy. To that end, after making a contextualization of this pedagogy, Heziberri 2020 has been compared with the claims of different authors, obtaining the following conclusion: Heziberri 2020 does not consider the liberating function of education.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.subjectpedagogia kritikoaes_ES
dc.subjecthezkuntza teoriaes_ES
dc.subjectgizarte postmodernoaes_ES
dc.subjectHeziberri 2020es_ES
dc.subjectcurriculumaes_ES
dc.subjectpedagogía críticaes_ES
dc.subjectteoría educativaes_ES
dc.subjectsociedad postmodernaes_ES
dc.subjectcurriculumes_ES
dc.subjectcritical pedagogyes_ES
dc.subjecteducational theoryes_ES
dc.subjectpostmodern societyes_ES
dc.titleHezkuntza gizarte postmodernoan: HEZIBERRI 2020ren irakurketa pedagogia kritikotik.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2017-05-04T15:10:04Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
dc.identifier.gaurassign45699-696436


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)