dc.contributor.advisor | Etxebarria Lejarreta, Aintzane | |
dc.contributor.author | Aldazabal Galdeano, Larraitz | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -BILBAO | |
dc.contributor.other | BILBOKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-22T17:32:38Z | |
dc.date.available | 2018-03-22T17:32:38Z | |
dc.date.issued | 2018-03-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/25907 | |
dc.description.abstract | [EUS] Lan honen helburua Estatu Espainoleko hizkuntza minorizatuen egoeraren ezagu-tzan sakontzea da, era berean, hizkuntza hauekiko kontzientzia landuz. Horretara-ko, lau hizkuntza minorizaturen hiztunak ageri diren dokumentala sortu da, hala nola, euskara, galiziera, asturiera eta katalana islatuz. Horrekin batera, lehen hez-kuntzako 6.mailako ikasleei zuzenduriko proposamen didaktikoa aurkeztu da, jardu-eren koaderno eran. Bertan, hiru fase ezberdin bereizi daitezke: dokumentala ikusi baino lehen, bitartean eta ondoren. Fase bakoitzeko jarduera bana proposatu da, ikasleek era kolektiboan zein banaka burutzekoak. Lanarekin bukatzeko, sortutako baliabidearen inguruko ondorioa idatzi da. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] El objetivo de este trabajo es profundizar en el estado de las lenguas minorizadas del Estado Español, mientras se trabaja la conciencia hacia éstas. Para ello, se ha creado un documental en el cual aparecen cuatro hablantes de lenguas minoriza-das, así como, el euskera, el gallego, el asturiano y el catalán. Junto a ello, se pre-senta una propuesta didáctica, en forma de cuaderno de actividades, dirigida a los alumnos de 6º de primaria. En el cuaderno, se distinguen tres fases diferentes: an-tes de ver el documental, mientras y después. Se propone una actividad en cada fase, y se llevarán a cabo de manera colectiva o individual. Para acabar con el tra-bajo, se ha escrito la conclusión sobre el recurso que se ha creado. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] The main goal of this paper is to explore the minority languages of the Spanish State, while working with the consciousness towards them. In order to provide a wider perspective to the topic and reflect the Basque, Galician, Asturian and Catalan languages, a documentary in which four minority language speakers’ take part has been created. Alongside the documentary, a didactic unit addressed to students of sixth course of primary school has also been attached. This didactic proposal will be based on an activity notebook that distinguishes three main phases: before watch-ing the documentary, while watching it and after watching it. In each phase, a group or individual activity has been proposed. To conclude with the paper, a general con-clusion about the created resource has been written. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | hizkuntza | es_ES |
dc.subject | gutxiespena | es_ES |
dc.subject | kontzientzia | es_ES |
dc.subject | dokumentala | es_ES |
dc.subject | komunikazioa | es_ES |
dc.subject | lengua | es_ES |
dc.subject | infravaloración | es_ES |
dc.subject | conciencia | es_ES |
dc.subject | documental | es_ES |
dc.subject | comunicación | es_ES |
dc.subject | language | es_ES |
dc.subject | undervaluing | es_ES |
dc.subject | consciousness | es_ES |
dc.subject | documentary | es_ES |
dc.subject | communication | es_ES |
dc.title | Hizkuntza minorizatuak eskolan: "Hizkuntza gutxituen erronka" proposamena | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2017-05-04T14:54:05Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2017 Aldazabal Galdeano, Larraitz | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua (Euskera) | es_ES |
dc.identifier.gaurassign | 48622-731633 | |