Mostrar el registro sencillo del ítem
Inklusioa eskolan: urritasunarekiko jarrerak Heziketa Fisikoko klaseetan
dc.contributor.advisor | Larrañaga Otaño, Amaia | |
dc.contributor.author | López López, Iratxe | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -BILBAO | |
dc.contributor.other | BILBOKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-22T17:34:20Z | |
dc.date.available | 2018-03-22T17:34:20Z | |
dc.date.issued | 2018-03-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/25908 | |
dc.description.abstract | [EUS] Ikerlan honen bidez Lehen Hezkuntzako ikasleen jarrerak urritasun fisikoarekiko aztertu nahi dira. Kontuan izango da urritasun fisikoa duen ikaskidea izatearen edo ez izatearen eta urritasun motaren eragina. Horretarako, hezkuntza premia bereziak (HPB) dituzten ikasleen inklusioaren egoera eta curriculumak, Gorputz Hezkuntzako alorrean, urritasunak dituzten ikasleen inguruan zehazten duena aztertu da. Ikerketarako, Children's Attitudes Toward Integrated Physical Education-Revised (CAIPE-R) galdetegia pasatu zaie bi eskolatako maila bereko eta gela desberdinetako ikasleei. Lortutako emaitzek HPB ikasleen eta horien ikaskideen errealitatea aurkezten dute, nabarmenduz gizarteak estali nahi duen benetako egoera. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] Este trabajo de investigación pretende mostrar la actitud hacia la discapacidad física en alumnos de Educación Primaria. Tendremos en cuenta la influencia de tener un compañero en el aula con discapacidad física y el grado de lesión que este padece. Para ello, se ha investigado la situación de la inclusión de alumnos con necesidades educativas especiales (NEE) y lo que el curriculum determina sobre alumnos con discapacidad en Educación Física. Para este estudio, se les ha pasado el cuestionario Children's Attitudes Toward Integrated Physical Education-Revised (CAIPE-R) a alumnos de distintas clases de un mismo curso de dos colegios. Los resultados obtenidos reflejan la realidad de los alumnos con NEE y de sus compañeros de clase, dejando en evidencia un escenario real que la sociedad pretende enmascarar. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] This research work tries to reflect the attitude towards the motor disability Primary Education students´ have. We will take into account the influence of having a classmate with a motor disability and its grade. For that, it has investigated both the inclusion situation students with special educational needs (SEN) have and what the curriculum states regarding to motor disability students in Physical Education field. For the study, Children's Attitudes Toward Integrated Physical Education-Revised (CAIPER) questionnaire has handed to children from different groups and same school year in two schools. The results obtained show the reality of students with SEN and his/her classmates, revealing a real situation the society tries to hide. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | |
dc.subject | inklusioa | es_ES |
dc.subject | urritasun fisikoa | es_ES |
dc.subject | sentsibilizazioa | es_ES |
dc.subject | gorputz hezkuntza | es_ES |
dc.subject | urritasunarekiko jarrera | es_ES |
dc.subject | inclusión | es_ES |
dc.subject | discapacidad física | es_ES |
dc.subject | sensibilización | es_ES |
dc.subject | educación física | es_ES |
dc.subject | actitud hacia la discapacidad | es_ES |
dc.subject | inclusion | es_ES |
dc.subject | motor disability | es_ES |
dc.subject | sensitization | es_ES |
dc.subject | physical education | es_ES |
dc.subject | attitude towards disability | es_ES |
dc.title | Inklusioa eskolan: urritasunarekiko jarrerak Heziketa Fisikoko klaseetan | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2017-05-04T15:07:23Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa) | |
dc.identifier.gaurassign | 49226-736842 |