Show simple item record

dc.contributor.advisorGaintza Jauregi, Zuriñe ORCID
dc.contributor.authorAltuna Urdin, Jon
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2018-03-22T18:11:10Z
dc.date.available2018-03-22T18:11:10Z
dc.date.issued2018-03-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/25912
dc.description.abstract[EUS] Ikerketa lan honetan ikastola baten irakasleria eta 12 urte baino gutxiagoko ikasleen, IKTen eta Interneteko zerbitzuen erabilpena eta hauen arriskuen pertzepzioa aztertzen da. Hortaz, irakasle eta ikasleen IKTen erabilera eta arau haustearen iritzia ikertu eta noraino arauak jarraitzen eta ezagutzen dituzten aurkezten da. Giza sareetan eta plataforma digitaletan dauden araudiak betetzen dituzten edo ez jakiteko, kasu azterketa metodoa erabili da. Emaitzetan ikasle eta irakasleen erabilera eta arrisku larritasunaren pertzepzioa guztiz ezberdina dela ikusten da. Ondorioetan, eskolak IKT hauen inguruan hezteko dituen zailtasunak eta mugak aurkezten dira non IKTen erabilera etxean eta ikastolan guztiz desberdina da eta arriskuen pertzezioan ikasle eta irakasleen arteko aldea nabarmena da. Gainera ikasle batzuk arauak ez dituztela batere betetzen ondorioztatzen da, batez ere, ikastetxetik kanpo.es_ES
dc.description.abstract[EN] This work analyzes the circumstances of how teachers and children under 12 years old are using digital media tools and Internet services and how is the risk perception in a primary school. Therefore, it has explored if teachers and children do not comply with the terms of services that they use. Consequently, this circumstance is going to be analyzed by case study research to reveal if there is an important lack of compliance with the rules when children use digital platforms and Internet social networks. The results show how different use and perception of the risk have children and their teachers. In the conclusions it is explained the struggels and limitations of school to teach about ICTs which the use at home and in the school is totaly different and there is a big gap between teachers and students´ perception of the risk. Moreover, there are some students who do not comply the rules at all, particuraly, out of school.es_ES
dc.description.abstract[ES] En este trabajo de investigación se analiza el uso que el profesorado y el alumnado menor de 12 años hace de las TIC y de internet, así como la perceción del riesgo de estas tecnologías en un centro de primaria. Por tanto, se incide en el uso y percepcion del incumplimiento de las normas del profesorado y de los estudiantes, analizando hasta qué punto siguen las cumplen. Para ello se realiza una investigación con estudio de casos tanto para ver si cumplen con las normas de los servicios de internet, como de las redes sociales y las plataformas digitales. Los resultados muestran que las percepciones de los riesgos entre profesorado y alumnado son totalmente diferentes. En las conclusiones, se exponen las dificultades que la escuela tiene para educar con las TIC, puesto que son diferentes las que usan en la escuela y en casa y donde la distancia en la percepción del riesgo de las mismas entre el profesorado y el alumnado es muy grande. Además, algunos estudiantes no cumplen ninguna de estas normas, especialmente, fuera de la escuela.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
dc.subjectlehen hezkuntzaes_ES
dc.subjectIKTes_ES
dc.subjectarauakes_ES
dc.subjectarriskuakes_ES
dc.subjectheziketaes_ES
dc.titleInternet eta IKT-en erabilera, araudia eta arriskuen pertzepzioa lehen hezkuntzan: ikastola baten kasu azterketaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2017-05-04T14:54:06Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución (cc by)
dc.identifier.gaurassign51968-252711


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución (cc by)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución (cc by)