dc.contributor.advisor | Guàrdia, Lourdes | |
dc.contributor.advisor | Arroyo, Amaia | |
dc.contributor.author | Garcia-Blazquez, Itziar | |
dc.date.accessioned | 2018-09-13T07:32:08Z | |
dc.date.available | 2018-09-13T07:32:08Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/28683 | |
dc.description.abstract | Proiektu honen helburua, online bidezko ikas‑prozesuetan ematen diren ebaluazioen inguruan burututako ikerketa eta hezkuntza praktiken literatura azterketa bat egitea da. Gaur egun oraindik ere, ohikoa da ebaluazio‑tresna tradizionalak erabiltzea, ikas‑ eta irakas‑prozesuak aldatu badira ere.
Dokumentu honek hainbat argitalpenetan jasotzen diren hainbat ebaluazio joera alternatiboen tendentzia, eredu eta estrategia biltzen ditu. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.publisher | UPV/EHU eta UEU | es_ES |
dc.relation.ispartofseries | HEZikt Berezko Tituluko proiektua | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | e-assesment | es_ES |
dc.subject | e-learning | es_ES |
dc.subject | ebaluazioa | es_ES |
dc.title | eAssessment (evaluación de los aprendizajes en contextos online o blended): tendencias, modelos y estrategias de evaluación avanzadas) | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es_ES |
dc.rights.holder | © 2017, Itziar Garcia-Blazquez | * |
dc.departamentoes | Didáctica de la Lengua y la Literatura | es_ES |
dc.departamentoeu | Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika | es_ES |