dc.contributor.advisor | Maritxalar Anglada, Montserrat | |
dc.contributor.author | Izagirre, Itsaso | |
dc.date.accessioned | 2018-09-13T07:42:31Z | |
dc.date.available | 2018-09-13T07:42:31Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/28684 | |
dc.description.abstract | Lan honetan, EGela Pre, LMS eredu baten diseinuaren garapena eta inplementazioa
azalduko da. Berau, espetxeetatik ikasten duten ikasleen baldintza berezietara moldatuko
da. Ikasle presoa izateagatik ematen diren baldintzak ezagutu eta aztertu ostean, egoera
horietara egokitutako plataforma planteatuko da. Horrek, erabilera bikoitza izango du,
lehena, unibertsitateko kudeaketa administratiboa bideragarri egitea eta bigarrena,
kalitatezko goi mailako hezkuntza eskaintzea. Plataforma horren erabilerak konpetentzia
digitalen lanketan eta hobekuntzan izan ditzakeen eraginak aipatuko dira, eta horiek, era
berean, inklusiorako bidean izan dezaketen eragina kontuan hartuko da. Esperientzia
pilotuan izandako zailtasunak adieraziko dira eta etorkizunera begira bideragarriak izan
daitezkeen helburuak zehaztu. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | Moodle | es_ES |
dc.subject | Egela | es_ES |
dc.subject | presondegia | es_ES |
dc.subject | ikastaroa | es_ES |
dc.title | EGela Pre: hezkuntza espetxean IKTen bitartez | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es_ES |
dc.rights.holder | © 2018, Itsaso Izagirre | * |
dc.departamentoes | Didáctica de la Lengua y la Literatura | es_ES |
dc.departamentoeu | Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika | es_ES |