Show simple item record

dc.contributor.advisorSojo Gil, Kepaes
dc.contributor.authorMendia Vicente, Laidaes
dc.contributor.otherF. LETRASes
dc.contributor.otherLETREN F.es
dc.date.accessioned2018-12-03T19:30:57Z
dc.date.available2018-12-03T19:30:57Z
dc.date.issued2018-12-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/30097
dc.description.abstractLan honek Julio Medem zuzendari eta gidoilariaren filmografiaren aspektu zehatz bat aztertzea du helburu, bertan agertutako pertsonaiak hain zuzen ere; are zehatzago esanda, gaiarekin duten lotura dela eta, La ardilla roja (1992), Lucia y el sexo (2001), Caótica Ana (2007) eta Ma ma (2015) aukeraturiko lau pelikula hauetako protagonista eta pertsonaia bereziak diren emakumezko karaktereak dira lan honen ikerketa subjektuak. Analisi bat burutzea helburu duen lan bibliografiko hau beraz, elkar erlazionatzen diren lau ardatzetan banatzen da. Lehenik eta behin, lanaren oinarri ideologikoa den testuinguru teoriko filosofikoa garatzen da, hala zinema eta gizartearen arteko lotura estuan zentratutako begirada batetik egindako teoria filmiko feministen errepaso labur bat eginez. Bigarren ardatzean egilearen zinemaren eta bere estiloaren testuinguru bat planteatzen da, Julio Medemen filmografiaren ezaugarriak garatzen baitira bertan, lanean aztergai diren pelikuletan proiektatuz hauek. Era honetan testuinguru ideologiko eta pertsonal bat kokatzen duten lanaren lehen bi ardatzetan, gaiaren analisiari hasiera ematen zaio. Hirugarren atalean, aurrekoan erabilitako metodologia bera jarraituz -hau da aspektu orokorrak pelikula konkretuetan aplikatzea-, Pilar Aguilar idazle, saiogile eta zinema kritikariak egindako espainiar zinemaren inguruko ikerketak erabiliz, bertan garatutako konklusio eta gogoetak lanean aztertzen den zuzendari eta gidoilariaren aukeraturiko pelikuletara lekualdatzen dira. Ikerketa hauek argitaratzen duten parametro edo testuinguru orokorrak oso erabilgarriak baitira, sor daitezkeen elkartasun edo dispertsio puntuak identifikatzeko erreferentzia puntuak eskaintzen dituztelako. Laugarren ardatzean, momentura arte landutako ardatzak oinarri moduan hartu eta aplikatuz lana bere helburuetan itxi eta borobiltzeko, lau pelikula hauetan ikus daitezkeen gaiarentzat esanguratsuak diren pertsonaiak era zehatzago batean analizatzen dira, pertsonai hauen inguruko ideietan bai pelikuletan erakutsitakoagatik zein hauen izaeragatik ikuspegi kritiko batetik sakonduz. Azkenik, lan osoan zehar aurreikusi eta garatzen joan diren ideia nagusiak eutsi eta hauei izaera homogeneo bat emanez, hainbat ondorio atera eta zuzendari eta gidoigilearen zein bere filmografiaren inguruko pertsonaien analisian errotutako ikuspegi kritiko batetik ateratako ideia eta konklusio batzuk plazaratzen dira.eus
dc.language.isoeus
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.titleJulio Medem-en filmografiako emakume pertsonaien analisiaeus
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-06-07T10:13:53Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, la autoraes
dc.contributor.degreeGrado en Historia del Artees
dc.contributor.degreeArtearen Historiako Graduaeus
dc.identifier.gaurregister87358-765855-09
dc.identifier.gaurassign69344-765855


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record