Ingelesaren inguruko motibazioa Lehen Hezkuntzako ikasleengan
View/ Open
Date
2019-02-11Author
Verhorst Altuna, Izar
Metadata
Show full item recordAbstract
[EU] Ingelesa menperatzearen beharra gero eta gehiago areagotzen ari da, aitzitik, ikasleen ingeles mailak nahiko pobrea izaten jarraitzen du. Hurrengo orrialdetan, Lehen Hezkuntzako ikasleek, testuinguru zehatz batean, ingelesaren aurrean aurkezten duten
jarrera aztertuko da, ikerketa baten bidez. Horretarako, galdetegi bat sortu da Lehen
Hezkuntzako 200 ikaslek erantzun dezaten zeinetik 50 3. mailakoak, 45 4. Mailakoak, 52
5. mailakoak eta 53 6. mailakoak izan diren. Ikerketaren emaitzek ikasleek ingelesaren
aurrean aurkezten duten jarrera ezagutzea, ulertzea eta aztertzea ahalbidetu dute; baita
ikasleek, adinaren arabera ingelesarekiko duten motibazioaren interpretazioa egitea ere. [ES] El dominio de la lengua inglesa es una necesidad que no para de crecer, sin embargo, el nivel de inglés del alumnado sigue siendo bastante pobre. En las próximas páginas se presenta un estudio sobre la actitud que el alumnado de un contexto específico presenta
ante el inglés. Para ello, se crea un cuestionario dirigido a 200 estudiantes de Educación
Primaria de los cuales 50 son de tercer curso, 45 de cuarto, 52 de quinto y 52 de sexto.
Los resultados del estudio hacen posible conocer, entender y examinar la actitud que
tiene el alumnado frente al inglés, y también interpretar la motivación hacia el inglés que
prevalece en cada curso investigado. [EN] English proficiency is a need that keeps growing. However, the English level of students
remains quite poor. In the next pages a study about the attitude towards English of students in a specific context is presented. To this end, a questionnaire was created and
directed to 200 students of Primary Education out of which 50 are from 3rd grade, 45
from 4th, 52 from 5th and 25 from 6th grade. The results of this questionnaire allow us to
know, understand and analyse the attitude of the students towards English and also to
interpret the motivation that prevails in each grade