Show simple item record

dc.contributor.advisorMonge Gómez, Natalia
dc.contributor.authorTolosa Sáez de Cerain, Iraia
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2019-02-11T17:11:27Z
dc.date.available2019-02-11T17:11:27Z
dc.date.issued2019-02-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/31475
dc.description.abstract[EU] Lan honetan, matematikak lantzeko modu aktiboago bat planteatu da, non irakasgai hori Gorputz Hezkuntzarekin batera irakasten den, Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntzan oinarrituz. Lan honen helburu nagusia bi irakasgai horiek diziplinarteko eran lantzearen eraginkortasuna ikertzea izan da, ikerketa kualitatibo bat aurrera eramanez. Ikerketa aurrera eramateko zenbait teknika (galdetegiak, esku-hartze desberdinak eta talde-elkarrizketa) erabili dira Lehen Hezkuntzako bosgarren mailako gela batean eta orokorrean izandako emaitza positiboak aintzat hartuz, interesgarria izango litzateke horrelako jardueren sustapena hezkuntza sistemaren aldetik.es_ES
dc.description.abstract[ES] En este trabajo se ha planteado un modo de impartir las matemáticas más activo, donde esta materia se trabaje unida a la educación física, basándose en un aprendizaje basado en problemas. El objetivo principal de este trabajo ha sido investigar sobre la eficacia de trabajar de una manera interdisciplinaria las dos asignaturas mencionadas anteriormente, llevando a cabo una investigación cualitativa. Para esta investigación se han utilizado varias técnicas (encuestas, diferentes intervenciones y comunicación en grupo) en una clase de quinto de primaria y teniendo en cuenta que se han dado resultados positivos, sería interesante la implementación de este tipo de actividades por parte del sistema educativo.es_ES
dc.description.abstract[EN] In this work, a more active way of working mathematics has been set out, where that subject is taught together with Physical Education, taking as a base Problem-Based Learning. The main aim of this work has been researching the effectiveness of working the two subjects mentioned above in an interdisciplinary way, carrying out a qualitative investigation. For this research several techniques (questionnaires, different interventions and group communication) have been used in a class of fifth grade of primary school and taking into account the positive results that have been given, it would be interesting the implementation of this type of activities by the educational system.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMatematikaes_ES
dc.subjectGorputz Hezkuntza.
dc.subjectdiziplinartekotasuna
dc.subjectarazoetan oinarritutako ikaskuntza
dc.subjectikerketa kualitatiboa
dc.subjectMatemáticas
dc.subjectEducación Física
dc.subjectinterdisciplinariedad
dc.subjectaprendizaje basado en problemas
dc.subjectinvestigación cualitativa
dc.subjectMathematics
dc.subjectPhysical Education
dc.subjectinterdisciplinarity
dc.subjectproblem-based learning
dc.subjectqualitative investigation
dc.titleMatematika eta Gorputz Hezkuntza irakasgaiak diziplinarteko eranes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-02-05T10:27:29Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, Iraia Tolosa Sáez de Cerain
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign62143-771975


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record