dc.contributor.advisor | Monge Gómez, Natalia | |
dc.contributor.author | Tolosa Sáez de Cerain, Iraia | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -BILBAO | |
dc.contributor.other | BILBOKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-11T17:11:27Z | |
dc.date.available | 2019-02-11T17:11:27Z | |
dc.date.issued | 2019-02-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/31475 | |
dc.description.abstract | [EU] Lan honetan, matematikak lantzeko modu aktiboago bat planteatu da, non irakasgai hori Gorputz Hezkuntzarekin batera irakasten den, Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntzan oinarrituz.
Lan honen helburu nagusia bi irakasgai horiek diziplinarteko eran lantzearen eraginkortasuna ikertzea izan da, ikerketa kualitatibo bat aurrera eramanez.
Ikerketa aurrera eramateko zenbait teknika (galdetegiak, esku-hartze desberdinak eta talde-elkarrizketa) erabili dira Lehen Hezkuntzako bosgarren mailako gela batean eta orokorrean izandako emaitza positiboak aintzat hartuz, interesgarria izango litzateke horrelako jardueren sustapena hezkuntza sistemaren aldetik. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] En este trabajo se ha planteado un modo de impartir las matemáticas más activo, donde esta materia se trabaje unida a la educación física, basándose en un aprendizaje basado en problemas. El objetivo principal de este trabajo ha sido investigar sobre la eficacia de trabajar de una manera interdisciplinaria las dos asignaturas mencionadas anteriormente, llevando a cabo una investigación cualitativa. Para esta investigación se han utilizado varias técnicas (encuestas, diferentes intervenciones y comunicación en grupo) en una clase de quinto de primaria y teniendo en cuenta que se han dado resultados positivos, sería interesante la implementación de este tipo de actividades por parte del sistema educativo. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] In this work, a more active way of working mathematics has been set out, where that subject is taught together with Physical Education, taking as a base Problem-Based Learning. The main aim of this work has been researching the effectiveness of working the two subjects mentioned above in an interdisciplinary way, carrying out a qualitative investigation. For this research several techniques (questionnaires, different interventions and group communication) have been used in a class of fifth grade of primary school and taking into account the positive results that have been given, it would be interesting the implementation of this type of activities by the educational system. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Matematika | es_ES |
dc.subject | Gorputz Hezkuntza. | |
dc.subject | diziplinartekotasuna | |
dc.subject | arazoetan oinarritutako ikaskuntza | |
dc.subject | ikerketa kualitatiboa | |
dc.subject | Matemáticas | |
dc.subject | Educación Física | |
dc.subject | interdisciplinariedad | |
dc.subject | aprendizaje basado en problemas | |
dc.subject | investigación cualitativa | |
dc.subject | Mathematics | |
dc.subject | Physical Education | |
dc.subject | interdisciplinarity | |
dc.subject | problem-based learning | |
dc.subject | qualitative investigation | |
dc.title | Matematika eta Gorputz Hezkuntza irakasgaiak diziplinarteko eran | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2018-02-05T10:27:29Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2018, Iraia Tolosa Sáez de Cerain | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Gradua | es_ES |
dc.identifier.gaurassign | 62143-771975 | |