Show simple item record

dc.contributor.advisorGillate Aierdi, Iratxe
dc.contributor.authorRubio Gómez, Nerea
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2019-02-28T17:23:08Z
dc.date.available2019-02-28T17:23:08Z
dc.date.issued2019-02-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/31760
dc.description.abstract[EUS] Irakasleen formazioa ezinbestekoa da eskola hezkidetzailea lortzeko, beraz, gaur egungo egoera ezagutzea nahitaezkoa da. Lan honek bi helburu nagusi ditu: batetik, irakasle batek ezkutuko curriculumaren barne dagoen sexismoaren inguruko kontzientzia aztertzea eta bere egunerokotasuneko praktikekin alderatzea, eta bestetik, jardun profesionalean diharduen irakasle-talde baten eta irakasle izateko formatzen ari den ikasle-talde baten hezkidetzaren inguruko ezagutzak eta jarrerak konparatzea. Metodologia kualitatiboa, 25 eguneko behaketa eta elkarrizketa, eta kuantitatiboa, galdetegia, erabili dira. Lortutako emaitzek adierazten digute irakasleek curriculum ezkutuko sexismoa identifikatzeko zailtasunak dituztela eta belaunaldi berriek ezagutza maila altuagoa dutela. Ondorioz esan ahal da, formazioa ez dela behar bezain sakona baina hobetuz doala.es_ES
dc.description.abstract[ES] La formación del profesorado es indispensable para una escuela coeducativa, por ello, urge conocer la situación actual. Este trabajo contiene dos objetivos: conocer la conciencia del un profesor sobre el sexismo del curriculum oculto comparandolo con sus prácticas, y contrastar los conocimientos y actitudes sobre coeducación de profesorado ejerciente y de alumnado de Magisterio. Se han utilizado la metodología cualitativa, una observación participante de 25 días y una entrevista, y cuantitativa, una encuesta. Según los resultados, al profesorado le cuesta identificar el sexismo del curriculum oculto y las nuevas generaciones muestran mayor conocimiento. Lo que nos lleva a pensar que a pesar de que su formación ha mejorado sigue siendo superficial.es_ES
dc.description.abstract[EN] Teacher´s training is indispensable to achieve coeducational school; therefore, it is essential to know about the current situation. This work has two objectives: first, to investigate a teacher´s awareness of sexism occult in hidden curriculum comparing it with his practices, and secondly, to compare the knowledge and attitudes of practising teachers with ones of future teachers. There are used qualitative methodology, a 25 days participant observation and an interview, quantitative, a questionnaire. According to results, teachers show difficulties to identify hidden curriculum´s sexism and new generations demonstrate a biggest knowledge, so, the training is not deep enough but it improves.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthezkidetzaes_ES
dc.subjectezkutuko curriculumaes_ES
dc.subjectazaleko curriculumaes_ES
dc.subjectsexismoaes_ES
dc.subjectLehen Hezkuntzaes_ES
dc.subjectEducación Primaria
dc.subjectsexismo
dc.subjectcurriculum superficial
dc.subjectcurriculum oculto
dc.subjectcoeducación
dc.titleGaur egungo eta etorkizuneko irakasleriaren formazioa eskola hezkidetzailearen bideanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-02-05T10:27:13Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, Nerea Rubio Gómez
dc.identifier.gaurassign62077-764723


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record