Show simple item record

dc.contributor.advisorPeña Zabala, Miriam ORCID
dc.contributor.authorIrazabal Ormaza, Paul
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2019-02-28T17:52:04Z
dc.date.available2019-02-28T17:52:04Z
dc.date.issued2019-02-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/31768
dc.description.abstract[EUS] Irudi eta soinu mediatikoek adierazten dutena baino haratago doazen mezuak daramatzate inplizituki eta edonolako interes politiko, kultural, ekonomiko zein sozialak zabaltzeko diseinatuak daude. Lehen Hezkuntzan mezu horien irakurketa sakonago bat egiteko eta alfabetatze mediatikoaren inguruan pentsamendu kritikoa garatzeko, edukomunikazioan murgiltzeko beharrizana ikusten da. Horretarako, edukomunikazioan oinarrituta, irudi mediatikoen eta ikasleen arteko elkarrizketa dialogiko bat sustatu da, esku-hartzearen abiapuntua behaketa bat izanik ikasleen interesen inguruan solasean aritzeko. Emaitzetatik ondorioztatu da edukomunikazioak laguntzen duela jarrera kritiko bat aurkezten komunikabideetako ikusentzunezko mezu inplizituen aurrean.es_ES
dc.description.abstract[ENG] Mediatic images and sounds take implicit messages which go beyond their appearance and are designed to spread either political, cultural, economical or social interests. The necessity is seen to plunge into the educommunication to make a deeper reading of those messages in Primary Education and to develop the critical thought around the media literacy. For it, a dialogic conversation by means of educommunication between mediatic images and the students has been promoted, being the departure point of the intervention an observation that allows to talk about the interests of the students. As noted from the results, educommunication helps to show a critical position forehead implicit audiovisual messages from mass media.es_ES
dc.description.abstract[ES] Las imágenes y sonidos mediáticos llevan mensajes implícitos que van más allá de su apariencia y han sido diseñados para propagar diferentes intereses tanto políticos, culturales, económicos como sociales. Se ve la necesidad de zambullirse en la educomunicación para hacer una lectura más profunda de esos mensajes en Educación Primaria y desarrollar el pensamiento crítico en torno a la alfabetización mediática. Para ello, se ha promovido una conversación dialógica, basada en la educomunicación, entre imágenes mediáticas y las/los alumnas/os, partiendo la intervención de una observación para poder conversar alrededor de los intereses de las/los alumnas/os. De los resultados se desprende que la educomunicación ayuda a mostrar una postura crítica frente a los mensajes audiovisuales implícitos de los medios de comunicación.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.subjectedukomunikazioaes_ES
dc.subjectelkarrizketa dialogikoaes_ES
dc.subjectpentsamendu kritikoaes_ES
dc.subjectLehen Hezkuntzaes_ES
dc.subjectalfabetatze mediatikoaes_ES
dc.subjecteducomunicaciónes_ES
dc.subjectconversación dialógicaes_ES
dc.subjectpensamiento críticoes_ES
dc.subjectEducación Primariaes_ES
dc.subjectalfabetización mediáticaes_ES
dc.subjecteducommunicationes_ES
dc.subjectdialogic conversationes_ES
dc.subjectcritical thoughtes_ES
dc.subjectPrimary Educationes_ES
dc.subjectmedia literacyes_ES
dc.titleIrudiekin solasean: edukomunikazioa Lehen Hezkuntzan pentsamendu kritikoa garatzekoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-02-05T10:26:06Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua (Euskera)es_ES
dc.identifier.gaurassign60051-232837


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)