dc.contributor.advisor | Reguero Ugarte, Urtzi | |
dc.contributor.author | Alberdi Olatziregi, Manex | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-07T15:56:49Z | |
dc.date.available | 2019-03-07T15:56:49Z | |
dc.date.issued | 2019-03-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/31924 | |
dc.description | 44 p. : il. -- Bibliogr.: pp. 38-40 | |
dc.description.abstract | Gradu amaierako lan honen gaia Haur Hezkuntzan ingelesaren jabetze prozesua da. Lan honen helburua Haur Hezkuntzako bigarren zikloan jabetze prozesua era eraginkor batean ahalbidetzen duen Unitate Didaktiko baten proposamena egitea da. Jomuga honetara iristeko, lana hiru zati nagusietan banatuta dago. Lehenengo zatian haurren hizkuntza jabetzearen, bai ama hizkuntza bai atzerriko hizkuntza kontuan harturik, prozesuaren funtzionamendua eta hau baldintzatzen duten faktoreak ikertzen dira. Bigarren zatia atzerriko hizkuntzaren jabetze prozesua ahalbidetzen duten metodologia, estrategia eta baliabide didaktikoen aurkezpen bat da. Hirugarren eta azkeneko zatia aurreko ataletan hausnartutakoa kontuan hartu ondoren egindako Unitate Didaktiko baten proposamena da. | |
dc.language.iso | eng | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | haur hezkuntza | |
dc.subject | atzerriko hizkuntza | |
dc.subject | ingelesa | |
dc.subject | jabetze prozesua | |
dc.subject | unitate didaktikoa | |
dc.title | Ingelesaren jabetze prozesua Haur Hezkuntzan: Unitate didaktiko baten proposamena | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2019-02-04T06:47:24Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2019, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Infantil | |
dc.contributor.degree | Haur Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 92999-734366-05 | |
dc.identifier.gaurassign | 67352-734366 | |