dc.contributor.advisor | Ibarra Basabe, Edorta | |
dc.contributor.author | Aranguren Urrutia, Maite | |
dc.contributor.other | E.U. INGENIERIA TECNICA INDUSTRIAL -BILBAO | |
dc.contributor.other | BILBOKO INDUSTRIA INGENIARITZA TEKNIKOKO U.E. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-19T18:26:29Z | |
dc.date.available | 2019-12-19T18:26:29Z | |
dc.date.issued | 2019-12-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/37090 | |
dc.description.abstract | Laburpena: gradu amaierako proiektu honetan ibilgailu elektrikoen propultsio-sistemen RT-Lab plataforma
bidezko simulazio-prozesuaren automatizazioa deskribatzen da. Proiektu hori burutzeko
beharra gaur egungo egoera klimatikoaren ondorioz sortu da. Garraioa berotegiefektuaren
iturri nagusienetako bat denez, ibilgailu elektrikoen garapena sustatzea behar
bat moduan ikusten da, zero emisioko ibilgailuak direla eta. Hala ere, horiek ezarri
baino lehen, beharrezkoak diren simulazioak egin behar dira. Jakinda propultsio-sistema
ibilgailu elektrikoen osagai nagusia dela, propultsio-sistemetan oinarritutako simulazioak
garatu behar dira horien diseinu-prozesuan zehar.
Hori guztia kontuan izanik, lan-denbora aurrezteko simulazio horiek automatizatzea
da aukerarik onena. Horretarako, OPAL-RTren OP4510 platarforma erabiliz, APERT
ikerkuntza-taldearentzat baliagarria izango diren script desberdinak garatu dira. Alde
batetik, simulazio azeleraturako automatizazio-script-a, eta bestetik, denbora errealeko
simulaziorako automatizazio-script-a. Hori egindakoan, script-a inplementatu eta emaitzak
aztertu dira. | es_ES |
dc.description.abstract | Resumen: en este trabajo de n de grado se describe el proceso automatizado de las simulaciones
del sistema de propulsión de los vehículos eléctricos utilizando la plataforma RT-LAB. La
necesidad de llevar a cabo este trabajo ha surgido a raíz de la situación climática actual.
El transporte es una de las principales causas del efecto-invernadero, por lo tanto, se ha
encontrado la necesidad de impulsar el desarrollo de los vehículos eléctricos, debido a que
son vehículos que emiten 0 emisiones. Teniendo en cuenta que el sistema de propulsión es
el elemento principal de los vehículos eléctricos, hay que desarrollar simulaciones en base
a los sistemas de propulsión.
Teniendo en cuenta todo lo citado anteriormente, para poder rebajar el tiempo de
trabajo invertido en las simulaciones, automatizar esas simulaciones sería la mejor opci
ón. Para ello, se han desarrollado diferentes scripts que serán útiles para el grupo de
investigación APERT utilizando la plataforma OP4510 de OPAL-RT. Por un lado, se ha
desarrollado el script que automatiza simulaciones en tiempo acelerado y, por otro lado, se
ha desarrollado el script para automatizar simulaciones en tiempo real. A continuación,
se han implementado los scripts y se han analizado los resultados. | es_ES |
dc.description.abstract | Abstract: in this end-of-degree project, the automation of electric vehicles' propulsion system is
described, by means of RT- Lab platform simulation process. The need to carry out this
project is based on today's climate situation. As transport is one of the main causes of
the greenhouse e ect, promoting the use of electric vehicles is seen as a real necessity,
since they are zero emission means of transport. However, before implementing them,
some simulations must be done. Taking into account that the propulsion system is the
main part of electric vehicles, simulations based on propulsion system must be developed.
Bearing every aspect in mind and in order to save time, the best option is to automate
those simulations. For this purpose, by using an OPAL-RT OP4510 platform, various
scripts that will be useful for APERT research group have been developed. Firstly, the
automation script for accelerated simulation, and secondly, the automation script for real
time simulation. After carrying that out, the script has been implemented and the results
have been examined. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | |
dc.subject | APERT: applied electronic research team | es_ES |
dc.subject | BEV: battery electric vehicle | es_ES |
dc.subject | CFC: Chlorofluorocarbons | es_ES |
dc.subject | CPU: central processing unit | es_ES |
dc.subject | EHS: Electric Hardware Solver | es_ES |
dc.subject | FCV: full cell vehicle | es_ES |
dc.subject | FPGA: field-programmable gate array | es_ES |
dc.subject | FTP: File Transfer Protocol | es_ES |
dc.subject | HEV: hybrid electric vehicle | es_ES |
dc.subject | HIL: hardware-in-the-loop | es_ES |
dc.subject | I/O: Input/Output | es_ES |
dc.subject | MIL: model-in-the-loop | es_ES |
dc.subject | MOSFET: metal-oxide-semiconductor field-effect transistor | es_ES |
dc.subject | PHEV: plug-in hybrid electric vehicle | es_ES |
dc.subject | PMSM: permanent magnet synchronous machine | es_ES |
dc.subject | PWM: pulse with modulation | es_ES |
dc.subject | RCP: rapid control prototiping | es_ES |
dc.subject | SIL: Software-in-the-loop | es_ES |
dc.subject | SM-PMSM: surface mounted permanent magnet Synchronous Machine | es_ES |
dc.title | Ibilgailu elektrikoen propultsio-sistemen RT-LAB plataforma bidezko simulazio-prozesuaren automatizazioa | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2019-07-22T06:23:51Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa) | |
dc.contributor.degree | Grado en Ingeniería Electrónica Industrial y Automática | |
dc.contributor.degree | Industria Elektronikaren eta Automatikaren Ingeniaritzako Gradua | |
dc.identifier.gaurassign | 94763-767070 | |