Show simple item record

dc.contributor.advisorEtxebarria Elordui, Gorka
dc.contributor.authorAzueta Portillo, Leire
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2020-02-20T18:44:57Z
dc.date.available2020-02-20T18:44:57Z
dc.date.issued2020-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/41362
dc.description.abstract[EUS] Ikasleen arteko gatazkak egunero ematen dira eskoletan, eta hortaz, irakasle moduan hauek ezagutzea eta hauen balio hezitzaileaz baliatzea ezinbestekoa da. Gradu Amaierako Lan honek ikasleek berdinen arteko gatazkak kudeatzen ikasteko esku-hartze bat diseinatzea du helburu. Horretarako, aurretiazko diagnostiko bat egin da Lehen Hezkuntzako 4.mailako ikasgela batean Behaketa Metodologia erabiliz. Emaitzek agerian utzi dute ikasleek gatazkari aurre egiteko dituzten jokaera bortitzak. Gauzak horrela, gatazken kudeaketa estrategiak eta teknikak lantzeko esku-hartze baten proposamena egin da. Esku-hartzearen froga pilotu bat aurrera eraman da eta emaitzetan ikasleen jarreran aldaketak eman direla ikusi da. Gatazken kudeaketarako estrategiak lantzea ikasleen garapen integralean daukan garrantzia nabarmentzekoa da.es_ES
dc.description.abstract[ES] Diariamente ocurren conflictos en los centros escolares, por tanto, resulta imprescindible para el profesorado conocer y utilizar el valor educativo de estos. El siguiente Trabajo de Fin de Grado tiene como objetivo diseñar un programa para la resolución de conflictos entre iguales. Para ello, se ha realizado un diagnóstico previo en un aula de 4º de Educación Primaria hacienda uso de la Metodología Observacional. Los resultados evidencian que el alumnado muestra comportamientos violentos alumnos ante los conflictos. Así, se ha llevado a cabo una propuesta de intervención para desarrollar técnicas y estrategias de resolución de conflictos. Tras una prueba piloto los resultados obtenidos muestran cambios en los comportamientos de los alumnos. Cabe destacar la importancia de trabajar la resolución de conflictos para el desarrollo integral de los alumnos.es_ES
dc.description.abstract[EN] Conflicts occur in schools on a daiy basis, therefore, it is essential for teachers to know and us the educational value of these conclicts. This End of Degree Essay´s purpose is to design a programme to resolve conflicts among peers. To this purpose, a previous diagnosis of 4th grade has been made through Observational Methodology. The results demonstrate violent behaviour among students when facing conflictc. Thus, a teaching intervention has been developed to elaborate techniques and strategies to resolve conflicts. The results of a pilot phase have shown changes in the behaviour of students. The importance of working on conflict resolution with students should be note to enhance their overall development.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
dc.subjectgatazkakes_ES
dc.subjectkudeaketarako estrategiakes_ES
dc.subjectesku-hartzeaes_ES
dc.subjectelkarbizitzaes_ES
dc.subjecthezkuntza integralaes_ES
dc.subjectconflictoses_ES
dc.subjectestrategias de resoluciónes_ES
dc.subjectintervenciónes_ES
dc.subjectconvivenciaes_ES
dc.subjecteducación integrales_ES
dc.subjectconflictses_ES
dc.subjectresolution strategieses_ES
dc.subjectinterventiones_ES
dc.subjectcoexistencees_ES
dc.subjectoverall educationes_ES
dc.titleGatazken balio hezitzailea Lehen Hezkuntzan: berdinen arteko gatazkak kudeatzeko estrategiak eta teknikak garatzeko esku-hartzeaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-02-11T11:25:18Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución (cc by)
dc.identifier.gaurassign74254-574409


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución (cc by)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución (cc by)