dc.contributor.advisor | Herrera Ruiz de Eguino, Naiara | |
dc.contributor.author | Terrón Prieto, Lydia | |
dc.contributor.other | F. EDUCACION - BILBAO | |
dc.contributor.other | BILBOKO HEZKUNTZA F. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-20T19:09:39Z | |
dc.date.available | 2020-02-20T19:09:39Z | |
dc.date.issued | 2020-02-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/41366 | |
dc.description.abstract | [EUS] Marrazkigintza gizakiok komunikatzeko erabiltzen dugun tresna baliotsu bat izanda ere, Lehen Hezkuntza garaitik jada horrekiko interesa galduz goaz. Ikerketa lan honetan, egoera horren zergatiak arakatzen dira eta marrazkigintza haurrak entretenitzeko ariketa bat baino gehiago dela erakusten da, ikaskuntza-irakaskuntza prozesuan duen garrantzia azpimarratuz. Horrela, zenbait autoreen teorietan oinarrituz gaiaren inguruko ikerketa sakon bat egin da, eta ikerketa zehatz eta aberasgarri bat bermatu ahal izateko inkesta kualitatiboak egin zaizkie Lehen Hezkuntzako irakasle eta ikasleei. “Marraztea gustatzen al zaizu” galdetuko balizute, zein izango zen zure erantzuna? | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] El dibujo constituye una valiosa herramienta de comunicación entre los seres humanos; sin embargo, el interés por el mismo merma tras la etapa de Educación Primaria. En la siguiente investigación se reflejan los motivos de esta situación, y se muestra que la función del dibujo no es únicamente el entretenimiento de los niños, recalcando la importancia del dibujo en el proceso de enseñanza-aprendizaje. De esta forma, se ha elaborado una investigación profunda de varios autores, y se han realizado encuestas de carácter cualitativo a profesores y alumnado de Educación Primaria. Si te preguntaran cuál es tu interés por el dibujo, ¿cuál sería tu respuesta? | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] Drawing is a valuable tool for communication between human beings. However, drawing interest decreases at primary school. In the following investigation, we will arise the main reasons for this loss of interest, and we will demonstrate that drawing is not only aimed at entertaining children; we will particularly emphasize the importance of drawing in the teaching-learning process. In order to carry out a brief analysis based on the various researches performed by several authors, qualitative surveys have been done for both teachers and primary school pupils. If you were asked about your interest in drawing, what would you answer? | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | marrazkigintza | es_ES |
dc.subject | irakaskuntza | es_ES |
dc.subject | ikerketa kualitatiboa | es_ES |
dc.subject | ilusioa | es_ES |
dc.subject | motibazioa | es_ES |
dc.subject | dibujo | es_ES |
dc.subject | enseñanza | es_ES |
dc.subject | encuesta cualitativa | es_ES |
dc.subject | ilusión | es_ES |
dc.subject | motivación | es_ES |
dc.subject | drawing | es_ES |
dc.subject | education | es_ES |
dc.subject | qualitative survey | es_ES |
dc.subject | excitement | es_ES |
dc.subject | motivation | es_ES |
dc.title | Haurren irudiez haratago ikusten. Zergatik galtzen da marrazteko ilusioa? | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2019-02-11T11:46:40Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | ©2019, Lydia Terrón Prieto | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Gradua | es_ES |
dc.identifier.gaurassign | 74303-798774 | |