Show simple item record

dc.contributor.advisorJaureguizar Alboniga-Mayor, Joana
dc.contributor.authorUriarte Larrabeiti, Ane
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2020-02-20T19:14:20Z
dc.date.available2020-02-20T19:14:20Z
dc.date.issued2020-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/41369
dc.description.abstractHezkuntza eta dolua eskutik oratuta ez doazen kontzeptu bi dira. Gizartean orokorrean eta baita hezkuntza arloan ere, tabu gaia kontsideratzen da eta hortaz, eskasak dira bere lanketara bideratutako eskura dauden material didaktikoak. Gabezia honen aurrean, 10-12 urte bitarteko ikasleei zuzendutako esku hartze didaktiko baten eredua proposatzen da. Proposamena, emozioen lanketan eta arte adierazpen ezberdinen erabileran oinarritzen da, hala nola: arte plastikoak, gorputz adierazpen artistikoa, teknika narratiboak eta ipuinak. Ondorioztatu den bezala, bai ikasleek, baita irakasleek ere gai honekiko duten ezjakintasuna eta beldurra nabaria da.es_ES
dc.description.abstractEducación y duelo no son dos conceptos que van unidos de la mano. En la sociedad en general y también en la educación, es considerado como tema tabú, por ello son muy escasos los materiales didácticos diseñados para su trabajo. Ante esta carencia, se plantea una propuesta didáctica dirigida a alumnado de entre 10-12 años. La propuesta se basa en el trabajo de las emociones y la utilización de diferentes expresiones artísticas, como por ejemplo: artes plásticas, expresión corporal, técnicas narrativas y cuentos. Como se ha concluido, el desconocimiento y miedo hacia este tema son evidentes tanto en el alumnado como en el profesorado.es_ES
dc.description.abstractEducation and mourning are not two concepts that go hand in hand. In society in general and also in education, it is considered a taboo subject, and that is the reason why the didactic materials designed for their work are very scarce. Faced with this lack, a didactic proposal is presented aimed at students between the ages of 10 and 12. The proposal is based on the work of emotions and the use of different artistic expressions, such as: plastic arts, corporal expression, narrative techniques and stories. To conclude, lack of awareness and fear of this subject are evident in both students and teachers.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectdoluaes_ES
dc.subjectgaleraes_ES
dc.subjectproposamen didaktikoaes_ES
dc.subjectemozioakes_ES
dc.subjectarte adierazpenaes_ES
dc.subjectdueloes_ES
dc.subjectpérdidaes_ES
dc.subjectpropuesta didácticaes_ES
dc.subjectemocioneses_ES
dc.subjectexpresión artísticaes_ES
dc.subjectgriefes_ES
dc.subjectlosses_ES
dc.subjectdidactic proposales_ES
dc.subjectemotionses_ES
dc.subjectartistic expressiones_ES
dc.titleHezkuntza eta dolua: doluaren lanketa pedagogikorako bidea eraikizes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-02-11T11:48:10Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2019, Ane Uriarte Larrabeiti
dc.identifier.gaurassign73649-805135


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record