Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.advisorBustillo Bayón, Jon ORCID
dc.contributor.authorBidaurratzaga Urkiola, Ane
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2020-02-20T19:17:26Z
dc.date.available2020-02-20T19:17:26Z
dc.date.issued2020-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/41371
dc.description.abstract[EUS] GRAL honen helburu nagusia irakaslegoak hezkuntza emozionalarekiko dituen sinesmenak, hau da, adierazten duen jarrera, eta ezagutzak aztertzea da. Horretarako, irakasle-talde batek irakaslegoak hezkuntza emozionalari buruz dituen sinesmenak ezagutzeko galdetegi baterantzun du, non hezkuntza emozionalaren programazioaren aurrean, irakaslegoaren erosotasunari, konpromezuari eta ikastetxeetako zuzendaritzak adierazten duen jarreraren inguruan galderak planteatzen diren. Aldi berean, galdetegi horretan hezkuntza emozionala zer den ere definitudute. Emaitzetan ikusten denaren arabera, irakaslegoak sinesmen handiak ditu gai honekiko. Hala ere, bakarrik % 6’18a izan da gai kontzeptu honen inguruko definizio sakona emateko.es_ES
dc.description.abstract[ES] El objetivo principal de este Trabajo de Fin de Grado (TFG) es analizar las creencias, es decir, la actitud, así como el conocimiento del profesorado respecto a la educación emocional. Para ello, un grupo de docentes ha completado un cuestionario en donde se evalúan dichas creencias, planteándose cuestiones en relación a la comodidad y compromiso del profesorado y la actitud de la dirección del centro ante la programación relacionada con la educación emocional. Al mismo tiempo, por medio de este cuestionario, los docentes han definido lo que ellos consideran que es la educación emocional. Conforme a lo que se ve en los resultados, el profesorado muestra unas creencias altas respecto a este tema. No obstante, sólo un 6’18% ha sido capaz de dar una definición en profundidad sobre dicho concepto.es_ES
dc.description.abstract[EN] The main purpose of this End of Degree Project is to analyze teachers’ beliefs, that is to say, their attitude, as well as their knowledge regarding emotional education. In order to do so, a group of teachers has completed a questionnaire in which widely-held beliefs about emotional education are evaluated, raising questions regarding the comfort and commitment of the teachers and the support of the schools management towards the programming related to this topic. In addition, through this questionnaire, the teachers that have completed this dissertation have defined what they consider to be emotional education. According to the results, the teaching staff shows high beliefs regarding this issue. Nevertheless, only a 6’18% is able to give an in-depth definition of this concept.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthezkuntza emozionalaes_ES
dc.subjectirakaslegoaren sinesmenakes_ES
dc.subjectkontzeptualizazioaes_ES
dc.subjecteducación emocionales_ES
dc.subjectcreencias del profesoradoes_ES
dc.subjectconceptualizaciónes_ES
dc.subjectemotional educationes_ES
dc.subjectteachers’ beliefses_ES
dc.subjectconceptualizationes_ES
dc.titleIrakaslegoaren sinesmenak hezkuntza emozionalaren inguruanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-02-11T11:26:26Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2019, Ane Bidaurratzaga Urkiola
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign78679-805117


Item honetako fitxategiak

Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du