Show simple item record

dc.contributor.advisorEtxebarria Elordui, Gorka
dc.contributor.authorRodríguez Minguito, Ainhoa
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2020-02-20T19:26:08Z
dc.date.available2020-02-20T19:26:08Z
dc.date.issued2020-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/41377
dc.description.abstract[EUS] Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza (POI), aktiboa, kooperatiboa eta errealitatean oinarritzen den ikaskuntza eredu bat da. Lan honen helburu nagusia metodologia honetan sakontzea eta hezkuntza esparru errealetan praktikara nola eramaten den ikertzea da, erabiltzen diren teknika eta jarduerak aztertuz. Horretarako, ikerketa kualitatibo bat egin da hainbat eskoletako hezkuntzako profesionalekin, elkarrizketa erdi-egituratuen bitartez hain zuzen ere. Ikerketaren emaitzetan, metodologia hau erabiltzen duten irakasleek nabarmentzen dituzten onurak jasotzen dira eta proiektuak burutzerakoan erabil daitezkeen jarduera zein tekniken adibide desberdinak jasotzen dira. Lanean beraz, metodologiaren baliagarritasuna agerian geratzen da, ikasleen ikaskuntza esanguratsua bermatzen duelarik.es_ES
dc.description.abstract[ES] El Aprendizaje Basado en Proyectos (ABP), es un modelo educativo activo, cooperativo y basado en la realidad. El objetivo principal de este trabajo es profundizar en esta metodología e investigar cómo llevarlo a la práctica, analizando las técnicas y actividades que se usan. Para ello, se ha llevado a cabo una investigación cualitativa, más concretamente una entrevista semi-estructurada, con diferentes profesionales de la educación en varios centros escolares. En los resultados de la investigación se han recogido los beneficios de esta metodología y varios ejemplos de las técnicas que se utilizan. En resumen, en el trabajo queda reflejada la validez de esta metodología, que proporciona un aprendizaje significativo a los alumnos.es_ES
dc.description.abstract[EN] Project Based Learning (PBL), is an active, cooperative and reality based educational model. The purpose of this survey is to analyze this methodology in depth and investigate how to put into practice, by analyzing the techniques and activities that are used. The methodological approach is qualitative. A semi-structured interview has been held with different educational professionals in several schools. The results of the research revealed the benefits of PBL and there have been collected some examples of the techniques that can be used. To sum up, the survey proves the validity of the methodology, providing meaningful learning to students.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectproiektuetan oinarritutako ikaskuntzaes_ES
dc.subjectikaskuntza esanguratsuaes_ES
dc.subjectikerketa kualitatiboaes_ES
dc.subjectedukien globalizazioaes_ES
dc.subjectdiziplinartekotasunaes_ES
dc.subjectaprendizaje basado en proyectoses_ES
dc.subjectaprendizaje significativoes_ES
dc.subjectinvestigación cualitativaes_ES
dc.subjectglobalización del contenidoes_ES
dc.subjectmultidisciplinariedades_ES
dc.subjectproject based learninges_ES
dc.subjectmeaningful learninges_ES
dc.subjectqualitative researches_ES
dc.subjectglobalization of contentes_ES
dc.subjectmultidisciplinarityes_ES
dc.titleProiektuetan oinarritutako ikaskuntza Lehen Hezkuntzako ikastetxeetan: ikaskuntza esanguratsura hurbilketaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-02-11T11:43:43Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2019, Ainhoa Rodriguez Minguito
dc.identifier.gaurassign74137-803574


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record