Show simple item record

dc.contributor.advisorLasarte Leonet, Gema ORCID
dc.contributor.authorSistiaga Gaztañaga, Iker
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2020-03-10T17:54:38Z
dc.date.available2020-03-10T17:54:38Z
dc.date.issued2020-03-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/42064
dc.description46 p. : il. -- Bibliogr.: p. 37-41
dc.description.abstract[EUS] Ikasle bakoitzak bere ikaspen prozesua baldintzatzen duen gaitasun, interes, erritmo, motibazio eta esperientzia ezberdinak ditu, azken hauen artean kokatuz Adverse Childhood Experiences (ACE), euskarara “Haurtzaroko esperientzia gogor goiztiar” gisa itzultzen dena. Esperientzia hauek (abusua, abandonua edo etxeko desegituraketak) eragin zuzena dute ikasleen garapen integralean ondorio negatibo ugari eraginez. Hortaz, lan honen helburu nagusia eskolek eta irakasleek gaiari buruz dakitena eta bere inguruan egiten dutena eta adituek diotena alderatzea izan da, egoera honetan dauden ikasleei behar duten laguntza eman ahal izateko gakoak bilatu nahian. Badirudi, sentsibilitatea eta esperientzia direla gakoak.es_ES
dc.description.abstract[ES] Cada alumno tiene diferentes capacidades, intereses, ritmos, motivaciones y experiencias que condicionan su proceso de aprendizaje. Adverse Childhood Experiences (ACE), traducido al castellano como Experiencias Adversas en la Edad Temprana, hace referencia a todo tipo de abuso, abandono o desestructuración del hogar sufrido por los menores de 18 años y que afectan a su óptimo desarrollo integral. El principal objetivo de este trabajo ha sido comparar lo que las escuelas y los profesores saben y hacen al respecto de este tema y lo que los expertos recomiendan con la finalidad de hallar aquellas claves que nos faciliten dotar a estos alumnos de la ayuda necesaria. Parece ser que las claves a tener en cuenta son la sensibilidad y la experiencia.es_ES
dc.description.abstract[EN] Each student has got different skills, interests, rythms, motivations and experiences that condition his/her learning process. Adverse Childhood Experiences (ACE) is the term used to describe all types of abuse, neglect, and other potentially traumatic experiences that occur to people under the age of 18 and that have negative effects on their integral development. The main goal was to compare what schools and teachers know and do about this theme with what experts say in order to find the keys of how to help these children. It seems that sensivility and experience are the key points.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectACE
dc.subjectabusua
dc.subjectabandonua
dc.subjectfamilian emandako disfuntzioak
dc.subjectatxikimendua
dc.subjecterresilientzia
dc.subjectabuso
dc.subjectabandono
dc.subjectdisfunciones en el hogar
dc.subjectapego
dc.subjectresiliencia
dc.subjectabuse
dc.subjectabandonment
dc.subjecthousehold dysfunction
dc.subjectattachment
dc.subjectresilience
dc.titleHaurtzaroan esperientzia gogor goiztiarren ondorioz trauma egoeran egon daitezkeen ikasleengana hurbilpenaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-06-10T06:19:25Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2019, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes_ES
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister96295-796706-09
dc.identifier.gaurassign78694-796706


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record