Show simple item record

dc.contributor.advisorEcheazarra Escudero, Ibon
dc.contributor.authorGamboa Aldaba, Amaia
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2020-03-10T18:07:42Z
dc.date.available2020-03-10T18:07:42Z
dc.date.issued2020-03-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/42070
dc.description30 p. : il. -- Bibliogr.: p. 27-29
dc.description.abstractIkerketa honen helburua jarduera fisikoaren prokrastinazioa aztertzea da, honakoa hainbat faktorerekin erlazionatuz aztertuko delarik; generoaren arabera, adinaren arabera, Gorputz Heziketako notaren arabera eta eskolaz kanpoko kirolaren arabera (testuingurua, lehiaketa, frekuentzia eta iraupena). Bertan, 10-12 urte bitarteko 89 ikaslek parte hartu zuten, denak ikastetxe berdinean ikasten dutelarik eta haien zeregina Procrastinacion en la Actividad física (PAF) galdetegia betetzea izan delarik. Emaitzetan desberdintasun esanguratsuak aurkitu dira lehiaren eta adinaren inguruan batez ere, lehiak jarduera fisikoaren prokrastinazioa gutxitzen duela eta adinak areagotzen duela ondorioztatuz, eta beraz, prokrastinazioaren inguruko programak diseinatzean bi alderdi hauek kontuan hartzea ezinbestekoa izanik.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectprokrastinazioaes_ES
dc.subjectkirola
dc.subjectlehia
dc.subjecttestuingurua
dc.subjectadina
dc.subjectgeneroa
dc.subjectgorputz hezkuntza.
dc.titleJarduera fisikoaren inguruko prokrastinazio maila lehen hezkuntzako ikasleengan: kasu ikerlanaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-07-11T07:09:08Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2019, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister98548-746859-10
dc.identifier.gaurassign78246-746859


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record