dc.contributor.advisor | Goñi Palacios, Eider | |
dc.contributor.author | Elizondo Alza, Lucia | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2020-05-19T15:26:13Z | |
dc.date.available | 2020-05-19T15:26:13Z | |
dc.date.issued | 2020-05-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/43282 | |
dc.description.abstract | [EUS] Ikasleen garapen osoa bermatzen duen hezkuntza emozionala izan behar duen heinean, heziketa fisikoak ikasleen bizipenak eta emozioak kontuan hartu behar ditu. Gaur egun, heziketa fisikoaren helburua ekintza motorraren bitartez ikasleek ikastea da eta beraz, irakasleek ekintza motor desberdinen bitartez ikasleengan bizipen eta emozio desberdinak sorrarazten dituztela kontuan izan behar dugu. Hortaz, joko jolasen egitura ezagutzeak eta ikasleengan eragiten dituzten emozioak jakiteak, irakasleentzat erabilgarriak izango diren heziketa estrategia berriak argitaratzea izango da. Amaitzeko, irakasleengan dagoen formakuntza emozionalaren hutsunea betetzeko aldarrikapen gisa aurkezten den lana da. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] Dado que la educación emocional debe ser la que garantice el desarrollo íntegro de los estudiantes, la educación física tiene que valorar las vivencias y las emociones del alumnado. Hoy en día, el objetivo principal de la educación física es que los estudiantes aprendan a través de la ación motriz y, por lo tanto, es necesario que el profesorado, mediante diferentes dominios de acción motriz, provoque distintas vivencias emocionales. Por eso, conocer las diferentes estructuras de los juegos y las vivencias emocionales que estos producen en el alumnado servirá para crear nuevas estrategias educativas. Este trabajo se presenta como una reivindicación ante la falta de formación emocional en el profesorado. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] In so far as the emotional education is which guarantees the whole development of the students, the physical education needs to take into account the experiences of the students and their emotions. Nowadays, the main goal of the physical education is to teach by different types of motor acts and therefore, it is neccessary for the teachers to cause different emotional experiences in their students by several motor acts. As well, knowing the structure of the games and analyse the emotions that they cause in the students, will publish new education strategies that will be useful for the teachers. To sum up, this work is presented to claim the gap of the teachers in terms of emotional education training and as a tool to fill this problem. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | heziketa fisiko emozionala | es_ES |
dc.subject | emozioak | es_ES |
dc.subject | joko jolas tradizionalak eta heziketa fisikoko irakasleak | es_ES |
dc.subject | educación física emocional | |
dc.subject | emociones | |
dc.subject | juegos deportivos tradicionales y profesorado de educación física | |
dc.subject | emotional phisical education | |
dc.subject | emotions | |
dc.subject | traditional sport games and physical education teachers | |
dc.title | Heziketa fisiko emozionalaren lanketa joko jolasen bitartez. Irakasleentzako tresna bat. | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2020-02-03T07:34:00Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2020, la autora | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | es_ES |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 101474-731069-05 | |
dc.identifier.gaurassign | 78242-731069 | |