dc.contributor.advisor | Barcenilla García, Haizea | |
dc.contributor.author | Olave Duñabeitia, Elena Mercedes | |
dc.contributor.other | F. LETRAS | |
dc.contributor.other | LETREN F. | |
dc.date.accessioned | 2020-05-20T17:29:48Z | |
dc.date.available | 2020-05-20T17:29:48Z | |
dc.date.issued | 2020-05-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/43326 | |
dc.description | 44 p. : il. -- Bibliogr.: p. 41-44 | |
dc.description.abstract | Lan honek artearen historiaren baitan azken urte hauetan integratuz joan den ehungintza praktika artistikoa lantzeko teoria eta erakusteko moduen inguruan hausnartzen du. Arte mundurako barneraketa honetan ehungintza erakusketarako objektu bihurtu da,erakusketa espazioa izanik ehun-lanak eta subjektuaren arteko solasaldia emateko esparrua. Lan hau arte teoria feminista eta erakusketa moduen inguruan hausnartzeko saiakera bat da, bereziki hauen beharraz, artearen definizioa formulatu eta eraldatzerako orduan. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | ehungintza | es_ES |
dc.subject | ehun-artea | |
dc.subject | erakusketak | |
dc.subject | arte-teoria | |
dc.subject | feminismoa | |
dc.title | Ehungintzaren hamaika ehundurak: Ehungintza erakusketen eragina Arte Garaikidean | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2019-06-06T06:07:58Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2019, la autora | |
dc.contributor.degree | Grado en Historia del Arte | |
dc.contributor.degree | Artearen Historiako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 95854-800128-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 82247-800128 | |