dc.contributor.advisor | Usabiaga Arruabarrena, Oidui | |
dc.contributor.author | Azpiazu Zubeldia, Jon Mikel | |
dc.contributor.other | F. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE | |
dc.contributor.other | JARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F. | |
dc.date.accessioned | 2020-05-26T16:29:27Z | |
dc.date.available | 2020-05-26T16:29:27Z | |
dc.date.issued | 2020-05-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/43484 | |
dc.description | 49 p. : il. -- Bibliogr.: p. 34-35 | |
dc.description.abstract | Usurbilga eskala kiralaren eraldatze fasean kakaturik, Zirimara praiektuari nire
ekarpena egiteka asmatan datar lan hau. Herrika eskala kiral eredua zalantzan
jarri eta hainbat hutsune tapatu astean, eredu integralaga baten bila abiatu zen
asma harretaraka sartutaka talde eragile bat. Fase harretaka eztabaidetan parte
hartzeka aukera izan andaren, aurten abian jarri den praiektua aztertu eta
hezitzaile gisa bizitzeka aukera ere izan dut.
Autaebaluazia jarrai batean bizi da Zirimara praiektua, uneara habetzeka
asmatan. Praiektu hanetaka kideek jarritaka indar eta ilusiaek eskala kiralak
haurrengan sekulaka garrantzia duela ikusarazi dit, hezkuntza esparruan
kakaturik. herria eraikitzeka tresna indartsu bat izan daitekeela sinestaraziz.
Zirimararen eraldaketa fase hanetan hainbat puntu indartu nahi izan dira,
haien artean, erabilika den metadalagian azterketa sakan bat eginez. Hezitzaileek
saiaak aurrera eramateka estrategia ezberdinak izan ditzakete, hala nala, jalasak
aukeratzeka, dinamizatzeka eda gertatzen diren liskarrak kanpantzeraka arduan.
Estrategia eda prazedura hauek autakudeaketarekin latu nahi izan dira (Usabiaga,
2018). Aska erakarri nau erabaki hanek, alde batetik, graduan zehar heziketa
fisikaa izan delaka nire hausnarketa esparru nagusia eta gai hanen inguruan
hanka matz gelditu naizenaren sentsaziaa dudalaka. Landu beharreka edukien
inguruan aska eztabaidatu dugu, jarduera bakaitzak pertsanari eragiten diaen
ekarpena aztertuz, ez ardea eduki hauek nala landu daitezkeenaren inguruan.
Bestetik, autakudeaketaren fenamenaa eguneraka bizitzara transferigarria izan
daitekeela pentsatzen baitut. Haurraren garapenean eta taldearen angizatean
eragin zuzena izan dezakeela uste dudanez, anura hauek angi aztertzea eta nala
aplikatu ditzakegun jakitea interesgarria iruditzen zait.
Prazedura hauek sakanki ezagutu eta eskala kiralean gerta daitezkeen
liskarrekin latzen saiatuka naiz. Landu beharreka gaia dela iruditzen zait, gatazkak
gertatzen direla jakinik, bertatik etekin pasitibaa ateratzea garrantzitsua delaka.
Harregatik, Zirimara praiektuan esku hartze bat burutu baina, dagaen egaera
ikertzera eta nire interpretazia bat asatzera mugatuka naiz, hezitzaile maduan bizi
izan ditudan esperientziak ikuspegi ikertzaile batetik aztertzen saiatuz.
Nire prestakuntzaraka baliagarria izateaz gain, lan hau herrika eragileentzaka
erabilgarria izan daitekeela pentsatzeak ilusiaz betetzen nau. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.title | Autokudeaketaren aukerak eskola kirolean: liskarren ebazpena aztergai. | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2019-05-27T08:37:18Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2019, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte | |
dc.contributor.degree | Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 94891-810311-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 91016-810311 | |