dc.contributor.advisor | Duque Ingunza, Ainara | |
dc.contributor.author | Etxeberria Mendiguren, Leire | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-29T07:15:58Z | |
dc.date.available | 2020-07-29T07:15:58Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/45621 | |
dc.description | 52 p. ; Bibliogr.: pp. 34-35 : il. | es_ES |
dc.description.abstract | Hezkuntza Emozionala azkenaldian indar hartzen doan kontzeptua da,
baina oraindik ere asko dira gaiaren inguruko zalantzak. Teoría asko izan
bai baina praktikan honen isla ez dela egi bilakatzen hipotesitik abiatuta
ikerketa teoriko/ praktiko bat burutuko da izaera ezberdineko
ikastetxeetako irakasleekin.
Gradu Amaierako Lan hau Haur Hezkuntza etapan zentratzen da eta
adin tarte honetako haurren garapena eta adin tarte honetako haurren
hezkuntza beharrizanetan zentratzen da, egungo hezkuntza sistemak
zer nolako erantzuna eskaintzen dien aztertzeko.
Lana hiru ataletan banatu liteke: lehenengoan, egungo marko teorikoa
aztertzen jardungo dugu; bigarrenean, Goierriko hiru ikastetxe
ezberdinetan Hezkuntza Emozionala nola lantzen den aztertuko da eta
azken zatian, bi atal hauetatik eratorritako ondorioak eta aurrera
begirako iker ildoak aztertuko dira. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | adimen emozionala | es_ES |
dc.subject | hezkuntza emozionala | es_ES |
dc.subject | haur hezkuntza | es_ES |
dc.subject | konpetentzia emozionalak | es_ES |
dc.subject | garapen emozionala. | es_ES |
dc.title | Hezkuntza emozionala Haur Hezkuntzan | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es_ES |
dc.rights.holder | © 2017, la autora | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Infantil | |
dc.contributor.degree | Haur Hezkuntzako Gradua | |
dc.departamentoes | Psicología evolutiva y de la educación | es_ES |
dc.departamentoeu | Bilakaeraren eta hezkuntzaren psikologia | es_ES |