Show simple item record

dc.contributor.authorSantamaria Goicuria, Imanol ORCID
dc.contributor.authorOrbea Funes, Irantzu de
dc.contributor.authorMartín Etxebeste, Jon
dc.date.accessioned2020-10-30T19:48:58Z
dc.date.available2020-10-30T19:48:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationTantak 29(2) : 25-45 (2017)
dc.identifier.issn0214-9753
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/47589
dc.description.abstractGaur egungo gizartearen aldaketa iraunkorrak eskolan ez ezik, irakasleen eginkizunean ere eragiten du, haiengandik espero duguna zein haien rola aldatuz. Gizarte honek bere garapen ekonomiko, sozial eta kulturala baldintzatzen duten erronka ugariri aurre egin behar dio, injustizia sozialak areagotua. Hain zuzen ere, bidegabekeria horiek saihesteko, gobernu askok kalitatezko heziketa lortzea dute helburu nagusietako bat. Alde horretatik, funtsezko xedea da hezkuntza-politikak eskola-praktikekin kontrastatzea, irakasleen zeregina sakonean ezagutzeko eta ulertu ahal izateko. Horretarako, hemen aurkeztu behar dugun galdera eragile izan dugu hasieratik: Ba al da eskola injustizia sozialaren arazoak erreproduzitzen eta areagotzen dituen erakundea? Erabilitako metodologiari dagokionez, kasu-azterketa bat erabili dugu narratiba ikuspegi batekin. Ondorioz, gaur egungo gizartearen konplexutasuna irakaskuntza-rolak eraldatzen ari dela ikusi dugu. Era berean, sistemak irakasleek eta eskolak justizia sozial handiagoa lortzeko borrokatzen duten aukerak ere mugatzen dituela dirudi.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleHezkuntza eta Eskola: hezkuntza jardunbideen eta gizarte justuagoen bilakaeraren arteko zubi
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2017, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua
dc.identifier.doi10.1387/tantak.19158


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record