Show simple item record

dc.contributor.authorAgirre García, Nerea
dc.contributor.authorMartínez Gorrotxategi, Agurtzane
dc.contributor.authorLópez de Arana Prado, Elena ORCID
dc.contributor.authorBilbatua Pérez, Mariam
dc.contributor.authorLejardi Plaza, Ahots
dc.date.accessioned2020-10-30T19:48:58Z
dc.date.available2020-10-30T19:48:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationTantak 29(2) : 47-67 (2017)
dc.identifier.issn0214-9753
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/47590
dc.description.abstractJarraian aurkeztuko den berrikuntza esperientziak irakasleen formazio planaren baitan ezagutza eraikitzeko hausnarketan oinarritutako testuinguruak sortzea du xede. Batetik, irakasle graduko Practicumeko ikasleengan beraiek praktikan bizitako egoera errealetan ardazturiko hausnarketa sustatuz; bestetik, irakasle-gai horien artean, eta euren tutoreen laguntzaz, hausnarketa partekatuan oinarritutako formatuak egituratuz; eta hirugarrenik, hausnarketa elkarlanean burutzen den jardueraren ondorioa izan dadin bultzatuz.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleHausnarketa partekatuan oinarritutako praktikak: egoera errealen azterketa irakasleen prestakuntzako practicumean
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2017, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua
dc.identifier.doi10.1387/tantak.17666


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record