dc.contributor.author | Maia Larretxea, Julian | |
dc.date.accessioned | 2020-10-30T19:48:59Z | |
dc.date.available | 2020-10-30T19:48:59Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Tantak 29(2) : 69-97 (2017) | |
dc.identifier.issn | 0214-9753 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/47591 | |
dc.description.abstract | 1. SARRERA: IKERKETAREN MARKOA Euskarak azken mende erdian (1965-2015) aukera izan du esparru formal batzuetan erabilia izaten hasteko eta horrenbertzez eremu horietan garatzeko, lehenago ez baitu inoiz ere izan hartarako egokiera erosorik batere. Azken urte hauetan, horrela, eskarmentu polita izan dugu hiztunok lehenago landu gabeko alorretan euskara baliatzeko eta lan horietan euskarazko prosa idatzia eraikitzeko. Hala ere, inguruan ditugun hizkuntza indartsuen aldean, erran daiteke euskarak orainik pauso batzuk bertzerik ez dituela egin, eta ongi bizkortzeko eta zaulitzeko baduela bidea egin beharra.... | |
dc.language.iso | eus | |
dc.publisher | Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.title | Erranaldiko elementuen ordena euskaraz: Lehen Hezkuntzako irakasle-gaiek zer hobetsi duten eta zergatik | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.rights.holder | © 2017, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua | |
dc.identifier.doi | 10.1387/tantak.19159 | |