Show simple item record

dc.contributor.authorIbarra Lizundia, Irune ORCID
dc.contributor.authorEtxague Alkalde, Xabier ORCID
dc.date.accessioned2020-10-30T19:49:00Z
dc.date.available2020-10-30T19:49:00Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationTantak 29(2) : 9-24 (2017)
dc.identifier.issn0214-9753
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/47592
dc.description.abstractLetrak eskuz idaztearen hil-kanpaiak jo zituzten Estatu Batuetan 2010. urteaz geroztik eta Finlandian 2016. urteaz geroztik. Izan ere, letrak eskuz egiten irakastea curriculumean soilik Lehen Hezkuntzako lehenengo mailara arte aurreikusten dute, ondorengo ikasturteetan teklatua sustatuz egingo dute (HW21 Community, 2014; Tubia, 2014). Erabaki horrek eraginak izan ditzake beste herrialde batzuetan, gurean kasu. Eta agian eskuz idaztearen hil-kanpaiak azkarregi jotzea baino interesgarriagoa da nazioartean modu sistematikoan aztertu den haurren idazketa azaleratzea, eskuidaz ke ta ren onuren inguruan egin diren aurkikuntzak plazaratzea eta curriculumarekiko proposatu diren zenbait zertzelada ematea. Gainera, euskaraz eskuz idazten jarri ditugu Lehen Hezkuntzako haurrak eta nazioartean ingelesez, txineraz eta portugesez aurkitu dutena frogatzen saiatu gara. Literaturaren errepasoa eginda eta gure ikerketa azalduta, esku-idaz ke taren inguruan hausnartzea eta hura berrenfokatzea bilatzen da
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleEskuz idaztearen hil-kanpaiak?
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2017, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua
dc.identifier.doi10.1387/tantak.17466


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record