Show simple item record

dc.contributor.authorAxpe Caballero, María Ángeles
dc.contributor.authorAcosta Rodríguez, Víctor M.
dc.contributor.authorMoreno Santana, Ana María
dc.date.accessioned2020-11-17T14:57:10Z
dc.date.available2020-11-17T14:57:10Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationRevista de psicodidáctica 17(2) : 271-290 (2012)
dc.identifier.issn1136-1034
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/48271
dc.language.isoeng
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleIntervention strategies in preschool students with specific language
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2012, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record