dc.contributor.advisor | Ibáñez Martínez-Conde, Jesús | |
dc.contributor.author | Zabala Echarri, Iker | |
dc.contributor.other | F. INFORMATICA | |
dc.contributor.other | INFORMATIKA F. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-04T16:20:54Z | |
dc.date.available | 2020-12-04T16:20:54Z | |
dc.date.issued | 2020-12-04 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/48804 | |
dc.description.abstract | Proiektu honetan hainbat errefortzu bidezko ikasketa automatiko teknika aplikatzen dira urteetan zehar nola eboluzionatu duten ikusteko. Super Mario (NES) bideo-jokoa erabiliko da ikusmen bidez ikasteko. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | nfo:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | errefortzu bidezko ikasketa | es_ES |
dc.subject | ikasketa automatikoa | es_ES |
dc.subject | sare neuronala | es_ES |
dc.subject | Super Mario bideo-jokoa | es_ES |
dc.subject | ordenagailu bidezko ikusmena | es_ES |
dc.title | Ikasketa automatiko teknikak Super Mario bideo-jokoan | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2020-10-05T07:42:13Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2020, el autor | |
dc.contributor.degree | Informatika Ingeniaritzako Gradua | |
dc.contributor.degree | Grado en Ingeniería Informática | |
dc.identifier.gaurregister | 109970-654389-12 | |
dc.identifier.gaurassign | 110026-654389 | |