Show simple item record

dc.contributor.advisorSarrionandia Peña, Ainize
dc.contributor.authorSojo Martín, Onintze
dc.date.accessioned2020-12-14T16:43:04Z
dc.date.available2020-12-14T16:43:04Z
dc.date.issued2020-06-16
dc.date.submitted2020-06-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/48985
dc.description.abstractSexu-orientazioa eta genero-identitatea eskola-jararpena sufritzeko arrisku-factorea dira. Zisheterosexualitate normatibotik aldentzen diren ikasleak eskola-jazarpena sufritzeko zaurgarriatsun handiagoa daukate eta, LGTB* ez diren ikaskideekin konparatuz, ondorio larrriagoak sufritzen dituzte(norbere buruaz beste egiteko probabilitatea handiagoa, sintoma gehiago erakusten dituzte nahasmendu psikopatologikoetan, etab.). Egoera hauek ekiditeko LHko3. mailako ikasleei zuzendutako programa baten diseinua planteatzen da lan honetan. programak LGTB* izateagatik sufritu daitekeen eskola-jazarpena ekiditea eta LGTB* ikasleen bizi-kalitatea hobetzea du helburu.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectsexu-orientazioaes_ES
dc.subjectgenero -identitateaes_ES
dc.subjecteskola jararpenaes_ES
dc.subjectprogramaes_ES
dc.subjectprebentzioaes_ES
dc.titleLGTB izateagatik sufritu daitekeen eskola-jararpena ekiditeko programa baten diseinuaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.holder(c) 2020 Autor/a
dc.departamentoesPersonalidad, evaluación y tratamiento psicológicoes_ES
dc.departamentoeuNortasuna, balioespena eta psikologia tratamenduaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record