dc.contributor.advisor | Sarrionandia Peña, Ainize | |
dc.contributor.author | Sojo Martín, Onintze | |
dc.date.accessioned | 2020-12-14T16:43:04Z | |
dc.date.available | 2020-12-14T16:43:04Z | |
dc.date.issued | 2020-06-16 | |
dc.date.submitted | 2020-06-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/48985 | |
dc.description.abstract | Sexu-orientazioa eta genero-identitatea eskola-jararpena sufritzeko arrisku-factorea dira. Zisheterosexualitate normatibotik aldentzen diren ikasleak eskola-jazarpena sufritzeko zaurgarriatsun handiagoa daukate eta, LGTB* ez diren ikaskideekin konparatuz, ondorio larrriagoak sufritzen dituzte(norbere buruaz beste egiteko probabilitatea handiagoa, sintoma gehiago erakusten dituzte nahasmendu psikopatologikoetan, etab.). Egoera hauek ekiditeko LHko3. mailako ikasleei zuzendutako programa baten diseinua planteatzen da lan honetan. programak LGTB* izateagatik sufritu daitekeen eskola-jazarpena ekiditea eta LGTB* ikasleen bizi-kalitatea hobetzea du helburu. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | sexu-orientazioa | es_ES |
dc.subject | genero -identitatea | es_ES |
dc.subject | eskola jararpena | es_ES |
dc.subject | programa | es_ES |
dc.subject | prebentzioa | es_ES |
dc.title | LGTB izateagatik sufritu daitekeen eskola-jararpena ekiditeko programa baten diseinua | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es_ES |
dc.rights.holder | (c) 2020 Autor/a | |
dc.departamentoes | Personalidad, evaluación y tratamiento psicológico | es_ES |
dc.departamentoeu | Nortasuna, balioespena eta psikologia tratamendua | es_ES |