(2020) Volumen 25. Número 49
Recent Submissions
-
El product placement inverso como ejercicio de relaciones públicas: el caso de Rick’s Café
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)This article is a theoretical-practical approach to the reverse product placement advertising tool as a developer element of public relations. We have proposed an exploratory-descriptive methodology divided into phases. ... -
Resiliencia de la prensa local impresa frente a la sociedad digital
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)Printed editions of local press show significant resilience to the impact of the digital society within the Spanish market for printed publications. By number of mastheads and total circulation, these have proven to be the ... -
Reputación digital, distorsión y ruido: el caso PromoSalento
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)Social networks based on user recommendations are one of the most common sources of searching before a purchase decision. In the case of Hotel and Restaurant industry, TripAdvisor or Yelp have become habitual ways of valuing ... -
Tensiones televisivas: el falso documental como herramienta ideológica
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)Este trabajo examina las potencialidades del falso-documental como herramienta persuasiva. Enmarcado en la teoría del imperialismo cultural se analiza Inside the War Room (BBC, 2016), programa que generó una multitud de ...