LHko haurren ahozko eta idatzizko trebetasunak lantzen: hainbat ametsen istorioak proposamena
Date
2021-02-12Author
Garbisu Alkorta, Ane
Metadata
Show full item recordAbstract
[EU] Ikaskuntza prozesua esanguratsuagoa da benetako materialak erabiltzen badira. Eskolaren zeregina ez da bakarrik kontzeptuak irakastea, horrez gainera, balore desberdinak transmititzeko agertoki aproposena da. Hori dela eta, proposamen honen helburua 3.zikloko ikasleek idatzizko eta ahozko trebetasunak lantzea da, baina genero desberdintasuna zeharkako gai moduan landuz. Emakume desberdinen biografiez osatutako liburuxka bat, non honekin batera jarduera desberdinen bitartez hizkuntza-trebetasunak lantzeaz gainera genero desberdintasunari buruz hausnartu dezakete ikasleek. Horretarako, emakume desberdinei haien lanpostuen inguruan elkarrizketa desberdinak egin zaizkie, haien bizitzak ezagutzeko, liburuxkako biografiak sortzeko. Horrela, emakumeen benetako istorioak erabili ahal izan dira liburuxka hau sortzeko, egun arazo izaten jarraitzen duen gai honen inguruan hausnartu ahal izateko. [ES] El proceso de aprendizaje es más significativo si se utilizan los materiales reales. La tarea de la escuela no es solo enseñar conceptos, también es el mejor lugar para transmitir diferentes valores. Por lo tanto, el propósito de esta propuesta es que los estudiantes deltercer ciclo practiquen habilidades escritas y orales, pero aborden la desigualdad de género como un tema transversal. Un folleto compuesto por biografías de diferentes mujeres, en el que los estudiantes pueden reflexionar sobre la desigualdad de género además de practicar las habilidades lingüísticas. Con este fin, se ha entrevistado a diferentes mujeres sobre sus trabajos, para conocer sus vidas, para crear dichas biografías que forman este folleto. De esta manera, se han utilizado historias reales de mujeres para crear este folleto para reflexionar sobre este tema en curso. [EN] The learning process is more meaningful if the actual materials are used. The task of the school is not only to teach concepts, it is also the best place to transmit different values. Therefore, the purpose of this proposal is for students in the third cycle to practice written and oral skills, but to address gender inequality as a cross-cutting issue. A booklet composed of biographies of different women,in which students can reflect on gender inequality in addition to practicing language skills. To this end, different women have been interviewed about their work, to learn about their lives, to create booklet biographies. In this way, real stories of women have been used to create this booklet to reflect on this ongoing issue.