Now showing items 1-4 of 8

    • Thumbnail

      Hizkuntzen arteko elkarreragina: euskara, gaztelania eta ingelesezko ekoizpen idatziak 

      Etxague Goia, Itxaro ORCID; van der Worp, Karin ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      The topics of bilingualism and multilingualism are becoming increasingly popular in research as well as in social and educational contexts. Some researchers state that a turn from a monolingual view to a more holistic view ...
    • Thumbnail

      Euskararen i(ra)kaskuntza-prozesuak: hezkuntza eta hizkuntza teknologiak 

      Camacho, Abel; Iruskieta Quintian, Mikel (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      Ingurune digitalean bizi arren, bi arazo ezberdin izan ditzakegu: bat, teknologiaren eraldaketa azkarra edota egokitu gabekoa izatea eta, bi, euskara eta antzeko baliabide mugatuetako hizkuntzetan behar diren teknologiak ...
    • Thumbnail

      Irakaslegaiak eta idazmenaren ebaluazioa: jarrerak eta jokabideak 

      Martinez Garcia, Leire; Boillos Pereira, María del Mar ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      In recent decades, evaluation has acquired pedagogical status in the field of language teaching. As a result of its value as didactic tool and its importance during the acquisition process, evaluation has distinguished ...
    • Thumbnail

      EHUko Pedagogia Gradua lanbide anitzetarako prestatzen: ikasleen asebete eta iritzietan eta irakasleen pertzepzioan oinarritutako analisia 

      Altuna Urdin, Jon; Madinabeitia Ezkurra, Alba; Marko Juanikorena, Jose Inazio ORCID; Aierbe Barandiaran, Ana ORCID; Cruz Iglesias, Esther (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      The spaces that the profession of the Pedagogue has occupied over the years in society has been changing, complicating the identification of his field of work. For this reason, it is up to the pedagogy of the twenty-first ...