dc.contributor.advisor | León Hernández, Irati | |
dc.contributor.author | Bargiela Mengod, Emma | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-22T19:19:34Z | |
dc.date.available | 2021-03-22T19:19:34Z | |
dc.date.issued | 2021-03-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/50729 | |
dc.description | 60 p. : il.-- Bibliogr.: p. 39-44 | |
dc.description.abstract | [EUS] Ramón Bajo ikastetxe publikoaren premiei erantzun nahian, eta Ikaskuntza-zerbitzua (I+Z) metodologiaren bidez, Gradu Amaierako Lan honetan behaketa-tresna bat diseinatu da, generoa ikuspegi intersekzionaletik aztertzea helburu duena. Tresnak, zeharka, hiru dimentsio behatzen ditu (hizkuntza eta komunikazioa; harremanak; jarrera eta espazioa), eta dimentsio horietako bakoitzaren barruan, lau interakzio desberdin (haurrak-haurrak; irakasleak-irakasleak; haurrak-irakasleak; irakasleak-haurrak). | |
dc.description.abstract | [ES] Queriendo dar respuesta a las necesidades del colegio público Ramón Bajo, y a través de la metodología Aprendizaje-servicio (ApS), en este Trabajo de Fin de Grado se ha diseñado una herramienta de observación que tiene como fin el análisis del género desde un punto de vista interseccional. Esta herramienta, de un modo transversal, observa tres dimensiones (lenguaje y comunicación; relaciones; actitud y espacio), y dentro de cada una de esas dimensiones, cuatro interacciones distintas (niñxs-niñxs; profesorxs-profesorxs; niñxs-profesorxs; profesorxs-niñxs). | |
dc.description.abstract | [EN] Wanting to respond to the needs of the public school Ramón Bajo, and through the methodology Service-learning, in this Bachelor’s Degree Final Project, an analytic tool has been designed that aims to analyze gender from an intersectional point of view. This tool, in a cross-sectional way, observes three dimensions (language and communication; relationships; attitude and space), and within each of these dimensions, four distinct interactions (children-children; teachers-teachers; children-teachers; teachers-children). | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | ikaskuntza-zerbitzua | |
dc.subject | genero-berdintasuna | |
dc.subject | behaketa-tresna | |
dc.subject | transbertsalitatea | |
dc.subject | intersekzionalitatea | |
dc.subject | aprendizaje-servicio | |
dc.subject | igualdad de género | |
dc.subject | herramienta de observación | |
dc.subject | transversalidad | |
dc.subject | interseccionalidad | |
dc.subject | service-learning | |
dc.subject | gender equality | |
dc.subject | analytic tool | |
dc.subject | cross-sectional | |
dc.subject | intersectionality | |
dc.title | Generoaren trataera transbertsala eta begirada intersekzionala ikaskuntza-zerbitzuan. Zerbitzuak behatzeko proposamena | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2020-06-29T07:00:07Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2020, la autora | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Infantil | |
dc.contributor.degree | Haur Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 106761-843956-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 94276-843956 | |