Familien eta irakasleen papera ikasleen irakurzaletasuna sustatzen
View/ Open
Date
2021-04-15Author
Goldaraz Lapuente, Nerea
Metadata
Show full item recordAbstract
[EUS] Ikasleen iritzi kritikoa sustatzeko irakurzaletasuna sustatzea beharrezkoa da.
Hezkuntza sisteman irakurzaletasuna lantzen diren arloak hizkuntzetara mugatzen bada ere,
zeharka ikasgai guztietan erabiltzen da. Baina, askotan, informazioa irakurtzeko besterik ez
da erabiltzen eta pertsona batek irakurzaletasunaz disfrutatzeko ahalegin gutxi egiten dira.
Lan honetan, eskolaren eta familiaren elkarlana erakutsiko da ikasleen irakurzaletasuna
sustatzeko. Horretarako, Ibarberri ikastetxeko ikas komunitatea aztertuko da behaketa,
galdetegi eta elkarrizketen bidez. Hiru hilabeteetan zehar, egunero eskola horretan burutzen
diren irakurzaletasuna sustatzeko jarduerei erreparatuz. [ES] La lectura es importante para desarrollar del pensamiento crítico de los alumnos.
En el sistema educativo solo las asignatura de idiomas se utilizan para fomentar la lectura,
sin embargo, se lee en todas ellas. Aunque, muchas veces, la lectura solo sirve para leer la
información y se hacen pocos intentos para fomentar la lectura como disfrute para cada uno.
En este trabajo, se va a enseñar el trabajo entre la escuela y los profesores con el objetivo
de fomentar la lectura en los alumnos. Para ello, se analizará las actividades que se
realizarán entorno a fomentar la lectura, durante tres meses, en la comunidad de
aprendizaje de la escuela Ibarberri mediante la observación, cuestionarios y entrevistas. [EN] Reading is important for developing students' critical thinking. In the education
system only language subjects are used to encourage reading, however, it is read in all of
them. Although, many times, reading only serves to read the information and few attempts
are made to encourage reading as an enjoyment for everyone. In this work, the work
between the school and the families will be showed with the objective of promoting reading in
students. For this purpose, the activities that will be carried out around promoting reading
during three months in the learning community of the Ibarberri school will be analyzed
through observation, questionnaires and interviews.