Show simple item record

dc.contributor.advisorDuque Ingunza, Ainara
dc.contributor.authorGarcia de Garayo Cortabarria, Maite
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-04-15T18:11:10Z
dc.date.available2021-04-15T18:11:10Z
dc.date.issued2021-04-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50994
dc.description50 p. : il. -- Bibliogr.: p. 42-44
dc.description.abstract[EUS] Pertsona batek bere harreman sozialetan, akademikoan eta profesionalean izango duen arrakasta aurreikusteko ez da nahikoa adimen altua izatearekin. Baizik eta, adimen emozioanala beharrezkoa da norbera ondo ezagutzeko, emozioak kudeatzen jakiteko eta emaitza ezin hobeak lortzeko. Horregatik, eskola-garaia oso etapa garrantzitsua da hau garatu ahal izateko. Hurrengo orrietan aurkeztuko den Gradu Amaierako Lana Hezkuntza Emozionalean oinarriturik dago bere alde teoriko eta praktikoarekin. Hezkuntza Emozionalaren gaia praktikan jartzeko, Gorputz Hezkuntza ikasgaian oinarritu naiz. Izan ere, Gorputz Hezkuntzaren bitartez Hezkuntza Emozionala lantzeak onura ikaragarriak dakar ikasgai honetan harremanak, emozioak, sentimenduak…areagotzen direlako. Beraz, esku hartze bat diseinatu dut Lehen Hezkuntzako 1. mailara bideraturik dagoena.
dc.description.abstract[ES] Para predecir el éxito de una persona en sus relaciones sociales, académicas y profesionales no basta solo con tener una alta inteligencia, sino que la inteligencia emocional es necesaria para conocerse bien, para saber gestionar las emociones y conseguir resultados óptimos. Por ello, el periodo escolar es una etapa muy importante para poder desarrollarse. El Trabajo Fin de Grado que se presentará en las siguientes páginas está basado en la Educación Emocional, con su vertiente teórica y práctica. Para poner en práctica el tema de la Educación Emocional me he basado en la asignatura de Educación Física. De hecho, el hecho de trabajar la Educación Emocional a través de la Educación Física tiene un enorme beneficio ya que en esta materia se incrementan las relaciones, las emociones, los sentimientos... Por ello, he diseñado una intervención dirigida a 1º de Primaria.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthezkuntza emozioanalaes_ES
dc.subjectkonpetentzia emozionalak
dc.subjectgorputz hezkuntza
dc.subjectdomeinu motorrak
dc.subjectlehen hezkuntza
dc.subjectunitate didaktikoa
dc.subjecteducación emocional
dc.subjectcompetencias emocionales
dc.subjecteducación física
dc.subjectdominios motores
dc.subjecteducación primaria
dc.subjectunidad didáctica
dc.titleHezkuntza Emozionala Gorputz Hezkuntzako gelanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-29T07:46:54Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, la autora
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.identifier.gaurregister106947-831366-09
dc.identifier.gaurassign94416-831366


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record