dc.contributor.advisor | Vizcarra Morales, María Teresa | |
dc.contributor.author | Arin Ferre, Miren | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-15T18:20:53Z | |
dc.date.available | 2021-04-15T18:20:53Z | |
dc.date.issued | 2021-04-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/50999 | |
dc.description | 60 p. : il.-- Bibliogr.: p. 38-40 | |
dc.description.abstract | [EUS] Gradu Amaierako lan honetan Lehen Hezkuntzako ikastetxe jakin bateko egoera eta beharrak kontuan hartuta, Ikaskuntza Zerbitzuaren metodologiaren bitartez, Gorputz Adierazpeneko esku-hartze bat aurrera eraman da. Esku-hartze honen parte izan dira eskolaz kanpoko ekintzak ordaindu ezin ditzaketen ikasleak. Lan honetarako Gorputz Adierazpenaren arloko sekuentzia didaktiko bat sortu da Lehen Hezkuntzako 1., 2. eta 3. mailako ikasleentzako. Lan honen xede nagusia Gasteizko ikastetxe batean, non ikasleek eskolaz kanpoko ekintzak ordaintzeko zailtasunak dituzten, Gorputz Adierazpenarekin lotuta dagoen Ikaskuntza Zerbitzuaren berri ematea izan da. Bigarren helburuari dagokionez, modu dibertigarri eta esanguratsuan ikasleek Gorputz Adierazpenaren berri izatea da. Horretarako, aurrera eramaniko saioetan jasotako egunerokoaren bitartez, kategorizazio sistema erabili da edukiak analizatzeko. Laneko ondorioei erreparatuz, etorkizuneko irakasle formaziorako Ikaskuntza Zerbitzuak Gorputz Adierazpenarekin erlazionatuta ekar ditzakeen onurak eta baliagarritasuna ziurtatu da. Amaitzeko, lan honek izan dituen mugak eta hobekuntza proposamenak azaltzen dira. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] En este trabajo de fin de grado se ha llevado a cabo una intervención de Expresión corporal a
través de la metodología Aprendizaje Servicio teniendo en cuenta la situación y necesidades
un centro de Educación Primaria. Parte de esta intervención han sido los alumnos que no
pueden pagar las actividades extraescolares. Para este trabajo se ha creado una secuencia
didáctica de la materia de Expresión Corporal para el alumnado de 1º, 2º y 3.º de Educación
Primaria. El objetivo principal de este trabajo ha sido dar a conocer el Aprendizaje Servicio
relacionado con la Expresión Corporal en un centro escolar de Vitoria-Gasteiz, donde los
alumnos tienen dificultades para pagar las actividades extraescolares. El segundo objetivo es
que de una manera divertida y significativa el alumnado conozca la Expresión Corporal.
Mediante una narración del día a día se ha recogido información de las sesiones llevadas a cabo
y para el análisis de contenidos se ha utilizado el sistema categorial. En las conclusiones del
trabajo, se ha asegurado la utilidad y los beneficios que puede aportar el Aprendizaje Servicio
para la futura formación docente en relación con la Expresión Corporal. Para finalizar, se
exponen las limitaciones y las propuestas de mejora que ha tenido este trabajo. | |
dc.description.abstract | [EN] In this final degree work an intervention of Corporal Expression has been carried out through
the Learning Service methodology, taking into account the situation and needs of a Primary
Education Centre. Part of this intervention has been for pupils who are unable to pay for
extracurricular activities. For this work a didactic sequence of the subject of Corporal
Expression has been created for students of 1st, 2nd and 3rd Primary Education. The main
objective of this work has been to publicize the Service Learning related to Corporal Expression
in a school in Vitoria-Gasteiz, where students have difficulty paying for after-school activities.
The second objective is that in a fun and meaningful way students get to know Body
Expression. A day-to-day narration has gathered information from the sessions held and the
categorical system has been used for content analysis. In the conclusions of the work, the
usefulness and benefits that Service Learning can bring for future teacher training in relation
to Body Expression have been assured. Finally, the limitations and proposals for improvement
that this work has had are presented. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | ikaskuntza zerbitzua | |
dc.subject | gorputz adierazpena | |
dc.subject | esku-hartzea | |
dc.subject | Lehen Hezkuntza | |
dc.subject | irakasleen formakuntza | |
dc.subject | aprendizaje servicio | |
dc.subject | expresión corporal | |
dc.subject | intervención | |
dc.subject | Educación
Primaria | |
dc.subject | formación del profesorado | |
dc.subject | learning service | |
dc.subject | body language | |
dc.subject | intervention | |
dc.subject | Primary Education | |
dc.subject | teacher
training | |
dc.title | Ikaskuntza zerbitzua eta gorputz adierazpena Lehen Hezkuntzako ikastetxe batean | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2020-06-29T06:18:35Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2020, la autora | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 106294-838322-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 93215-838322 | |