Show simple item record

dc.contributor.advisorUrrutia Gutiérrez, Saioa
dc.contributor.authorOrbegozo Guerra, Naia
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-04-15T18:25:29Z
dc.date.available2021-04-15T18:25:29Z
dc.date.issued2021-04-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/51002
dc.description46 p. : il. -- Bibliogr.: p. 31-32
dc.description.abstract[EUS] Egungo gizartean etiketatzen diren genero-rol eta estereotipoak ikasleen pentsamendu, jarrera zein iritzietan eragina dute. Horren ondorioz, ikasleek gizartean berditasuna bultzatzeko proiektu desberdinak egiten dituzte ikasgai askotan. Horiek horrela, kirol arloan ere lanketa sakon bat egin behar da, euren pentsamendu eta jarrerei arreta jarriaz. Gradu Amaierako Lan honetan, Lehen Hezkuntzako ikasle batzuekin lanketa bat aurrera eraman da. Prozesuak honako pauso hauek izan ditu: galdetegia, esku-hartzea eta balorazioa. Lehenik, jarrera sexisten gaineko galdetegi bat bete dute ikasleek, hain zuzen ere, kirolean genero- eta rol- estereotipoen pentsamenduaz hausnar dezaten. Ondoren, haien emaitzak kontuan hartuta, beharrezkoa zen esku-hartze bat proposatu da. Amaieran, ebaluazio errubriken bitartez, haien lana baloratu da.
dc.description.abstract[ES] Las etiquetas que se establecen a los distintos estereotipos y roles de género afectan en las opiniones, actitudes y comportamiento de los estudiantes. Es por eso que los estudiantes trabajan la igualdad en la sociedad en muchas asignaturas. De esa manera, es importante hacer ese mismo trabajo en el deporte y poner hincapié en los pensamientos y actitudes que ellos exponen. En este Trabajo de Fin de Grado, se ha trabajado con un grupo de Educación Primaria. El proceso ha tenido tres fases: encuesta, intervención y valoración. En primer lugar, se les ha hecho a los alumnos una encuesta sobre actitudes sexistas, para que pudieran reflexionar sobre los estereotipos de distintos géneros y roles en el deporte. Después, y teniendo en cuenta sus resultados, se ha propuesto una necesaria intervención. Por último, teniendo en cuenta las tablas de evaluación, se ha valorado su trabajo.
dc.description.abstract[EN] The labels that the society establishes for the different stereotypes and gender roles affect the opinions, attitudes and behavior of the students. That’s why students work for equality in society in many subjects. In this way, it is important to do the same work in sports and to emphasize the thoughts and attitudes that they expose. In this End of Degree Project, we have worked with a group of Primary Education students. The process has had three phases: survey, intervention and assessment. Firstly, the students were surveyed on sexist attitudes, so that they could reflect on the stereotypes of different genders and roles in sport. Afterwards, and taking into account its results, a necessary intervention has been proposed. Finally, taking into account the evaluation tables, their work has been evalueted.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectgorputz hezkuntza
dc.subjectkirola
dc.subjectgenero-rola
dc.subjectestereotipoa
dc.subjectgorputz adierazpena
dc.subjecteducación física
dc.subjectdeporte
dc.subjectrol de género
dc.subjectestereotipos
dc.subjectexpresión física
dc.subjectphysical education
dc.subjectsport
dc.subjectgender role
dc.subjectstereotypes
dc.subjectphysical expression
dc.titleJarduera fisiko eta kirolaren estereotipo eta genero rolak landuz, ikasleen aukera askatasuna bermatzeko proposamenaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-02-08T08:21:38Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister110699-843981-05
dc.identifier.gaurassign109560-843981


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record