Show simple item record

dc.contributor.advisorBarandiaran Amarica, Asier ORCID
dc.contributor.authorIparraguirre Gutiérrez, Iñaki
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-04-15T18:44:43Z
dc.date.available2021-04-15T18:44:43Z
dc.date.issued2021-04-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/51011
dc.description89 p. -- Bibliogr.: p. 38-40
dc.description.abstract[EUS] Aztertze lan honen xedea, Lehen Hezkuntzako tutorea aztertzea izan da, hots, gaur egun Lehen Hezkuntzako ikasgelan egunerokotasunean parte-hartzen duen tutore ororen perfila, berroren funtzioak eta tutorea inguratzen dituen legediak ikertzea izan da. Lehenik eta behin, gaiaren inguruko marko teoriko anitz arakatu da. Puntu honetan, Lehen Hezkuntzako tutoreak Grezia garaitik gaur egunera arte izandako eginbeharren bilakaera historikoaz hitz egiteaz gain, tutorearekin erlazionatutako alderdi ezberdinen (tutorea hitzaren definizioa; ezaugarri pertsonal eta profesionalak; funtzioak; tutoretza eta tutoretza-plana) inguruan ere lan egiten da. Horretarako, metodologia kualitatiboa erabili da. Gainera, datuak jasotzeko tresna moduan erdi egituratua den solasaldia jorratu da, hau da, guztiei oinarrizko galdera berdinak gauzatu zaizkie, baina ondoren, itaun berriak sortu dira kasuan kasuko. Modu honetan, hizlariek esaniko informazio guztia jaso ahal izan da. Elkarrizketa bi mota ezberdineko hizlariei egin zaie, alde batetik, esperientzia gutxi duten tutoreei (8 urte edo gutxiago irakaskuntzan) eta beste aldetik, esperientzia asko duten tutoreei (32 urte edo gehiago irakaskuntzan), horrela jasotako informazio guztia zehatz-mehatz analizatu ondoren, emaitzak lau taldetan banatu dira. Era berean, emaitza hauek, taula batean modu bisualagoan azaltzeaz gain, idatziz sakonago garatuz ere jaso dira. Azkenik, ateratako emaitzak analizaturik, nahiz eta bi elkarrizketatu perfilen artean ezberdintasun nabarmenik aurkitu ez, ondorio modura ondorengoa atera daiteke. Alde batetik, Lehen Hezkuntzako tutorea ikasleriaren garapen integrala (akademikoa eta pertsonala) arrakastatsua izateko ezinbestekoa den gida laguna dela eta beste aldetik, gainontzeko hezkuntza eragileekin betebehar ugari dituela. Bukatzeko, tutoretza hobetzeko asmoz, ikasle talde batekin jorratu daitezkeen hiru proposamen ezberdin aurkezten dira.es_ES
dc.description.abstract[ES] La investigación realizada se ha centrado en analizar al tutor de Educación Primaria, es decir, el objetivo principal ha sido investigar exhaustivamente el perfil, las funciones y las leyes que le rodean al tutor de Educación Primaria. Del mismo modo, se ha recopilado numerosa información en la fundamentación teórica, tanto en la evolución histórica de la labor del tutor en Educación Primaria desde la época griega hasta la sociedad actual, como los diferentes aspectos relacionados con el tutor (definición, características profesionales y personales, funciones, tutoría o acción tutorial y el Plan de Acción Tutorial). Asimismo, la metodología que se ha utilizado ha sido la cualitativa. La herramienta para recoger los datos ha sido la entrevista semi-estructurada. Aunque se haya utilizado las mismas preguntas principales a todos los participantes, en el transcurso de la entrevista según las respuestas se han realizado nuevas preguntas. De esta forma se ha logrado recopilar la mayor información posible. Tras analizar los datos obtenidos a través de las entrevistas a dos perfiles diferentes, por una parte, tutores con poca experiencia (menos de 8 años en la docencia) y por otra parte, tutores con gran experiencia (más de 32 años en la docencia), se han clasificado los resultados en cuatro categorías representándolos en tablas y redactándolos de manera extensa. A pesar de no haberse encontrado diferencias significativas entre los dos perfiles entrevistados/as, se ha llegado a la siguiente conclusión. Por una parte, que el tutor es un guía importante en la enseñanza de Educación Primaria para el desarrollo integral (académico y personal) exitoso del alumnado y por otra parte, que con el resto de agentes educativos tienen muchos quehaceres. Finalmente, con la mera intención de poder mejorar la tutoría, se plantean tres propuestas para realizar con un grupo de alumnos/as.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectLehen Hezkuntza
dc.subjecttutore perfila
dc.subjecttutoretza-ekintza
dc.subjecthezkuntza dekretuak eta legeak
dc.subjecttutorearen funtzioak
dc.subjectEducación Primaria
dc.subjectel perfil del tutor
dc.subjectla tutoría
dc.subjectlas funciones del tutor
dc.subjectlas leyes de educación
dc.titleLehen Hezkuntzako tutorea aztertzenes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-29T08:39:38Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, el autor
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua.es_ES
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister106481-746796-09
dc.identifier.gaurassign93204-746796


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record