Haur hezkuntzan emozioak lantzea musikaren bidez
Abstract
[EUS] Lan honetan musika eta emozioen arteko lotura azpimarratzen da proposamen didaktiko
batean aurkeztuta, Haur Hezkuntzarako zuzenduta. Emozioak oso garrantzitsuak dira gure
bizitzan eta txikitatik hauek garatzea oso aproposa da umearen identitatea garatzeko.
Horregatik, emozioak eta musikaren arteko harremana gauzatu dugu, ikasleak musikaren
laguntzaz emozioak lantzeko.
Horretarako, Emoziotegia (2018) eta Koloretako munstroa (2012) liburuetan oinarritu gara
batik bat emozioei hurbilpena egiteko. Proposamen hau praktika aldian egondako denboran
aurrera eraman da Andoaingo Ondarreta Ikastetxean 5 urteko gelan. [ES] En este trabajo se subraya la relación entre la música y las emociones a través de una
propuesta didáctica dirigida a la Educación Infantil. Las emociones son muy importantes en
nuestra vida y su desarrollo desde pequeños es ideal para desarrollar la identidad del niño.
Por ello, hemos realizado una relación entre las emociones y la música, para que el alumnado
trabaje las emociones con ayuda de la música.
Para ello, nos hemos basado principalmente en los libros Emoziotegia (2018) y Koloretako
munstroa (2012) para acercar las emociones. Esta propuesta se ha llevado a cabo durante
mi periodo de prácticas en el aula de 5 años de Ondarreta Ikastetxea de Andoain [EN] In this work the relationship between music and emotion is highlighted through a didactic
proposal aimed at Early Childhood Education. Emotions are very important in our life and their
development from young age is ideal to develop the identity of the kid. For that purpose, we
have made a relationship between emotions and music, so that students work the emotions
with the help of the music.
To do this, we have mainly based on the books of Emoziotegia (2018) and Koloretako
munstroa (2012), to bring motions closer. This proposal has been carried out during my
internship in the 5 year classroom in Ondarreta Ikastetxea in Andoain.