Show simple item record

dc.contributor.advisorPastor Santamaría, Luis ORCID
dc.contributor.authorLearreta Orive, Aitor
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-11-18T14:19:23Z
dc.date.available2021-11-18T14:19:23Z
dc.date.issued2021-11-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/53818
dc.description32 p. : il.-- Bibliogr.: p. 28-31
dc.description.abstract[EUS] Gaur egungo mundua gero eta globalizatuagoa dago eta horren ondorioz, hizkuntzek gero eta garrantzi handiagoa hartu dute, izan ere, hizkuntzak menperatzeak ate asko irekitzen ditu. Hori dela eta, hizkuntzek hezkuntzan gero eta presentzia handiago dute eta gero eta garrantzi handiago ematen zaie. Gure kasuan, euskarak hainbat estadiotik igaro da eta horren ondorioz, hezkuntzan hainbat erreforma egin ohi dira historian zehar. Gaur egungo hezkuntza ereduan, hiru aurki ditzakegu, A,B eta D ereduak, izan ere, euskal gizartea gero eta kulturaniztunagoa da. Hori dela eta, gero eta garrantzitsuagoa bihurtzen ari da jakitea zeintzuk diren hizkuntza bat ikastean eragiten duten faktoreak. Hauen artean,alde batetik, pertsonaren ezaugarri pertsonalak aurki ditzakegu, adina, nortasunaren ezaugarriak, ezaugarri afektiboak eta faktore kognitiboak izango lirateke. Bestetik, pertsonaren testuingurua aurki ditzakegu, testuinguru ekonomikoa, soziokulturala eta soziolinguistikoa izango liratekeenak. Hau esanda, Gradu Amaierako lan honen helburuetako bat, esku hartze bat proposatzea izango da. Horretarako, Luis Dorao ikastetxeko eredua hartuko da, izan ere, ikastetxe honetara etorkin dezente joaten dira ikasturtea hasita eta ikastetxean dagoen aniztasuna, orokorrean, nahiko handia da. Beraz, esku hartzearekin lortu nahi dudana da ikasle berriak hizkuntza berriarekin lehenengo kontaktua izatea eta egokitzen zaion taldean ondo integratzea.
dc.description.abstract[ES] El mundo actual está cada vez más globalizado, lo que ha hecho que las lenguas cobren cada vez más importancia, ya que el dominio de las lenguas abre muchas puertas. Por ello, las lenguas tienen cada vez más presencia en la educación y cada vez se les da más importancia. En nuestro caso, el euskera ha pasado por varios estadios y como consecuencia de ello, se han hecho varias reformas en la educación a lo largo de la historia. En el modelo educativo actual, podemos encontrar tres, los modelos A, B y D, ya que la sociedad vasca es cada vez más multicultural. Por ello, cada vez se está haciendo más importante saber cuáles son los factores que influyen en el aprendizaje de una lengua. Entre ellas, por un lado, podemos encontrar las características personales de la persona: la edad, los rasgos de personalidad, los rasgos afectivos y los factores cognitivos. Por otro lado, podemos encontrar el contexto de la persona, que serían el contexto económico, sociocultural y sociolingüístico. Dicho esto, uno de los objetivos de este trabajo de Fin de Grado será proponer una intervención. Para ello, se adoptará el modelo del colegio Luis Dorao, ya que a este centro acuden bastantes inmigrantes comenzando el curso y la diversidad existente en el centro, en general, es bastante grande. Por lo tanto, lo que pretendo con la intervención es que el nuevo alumno tenga un primer contacto con la nueva lengua y se integre bien en el grupo al que se adapte.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthizkuntza
dc.subjecthezkuntza
dc.subjectfaktoreak
dc.subjecttestuingurua
dc.titleAtzerriko hizkuntza baten ikaskuntzan eragiten duten faktoreakes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T07:08:26Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister115262-838608-09
dc.identifier.gaurassign109515-838608


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record