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dc.contributor.advisorFernández Zabala, Aranzazu ORCID
dc.contributor.authorLópez de Munain Soto, Garbiñe
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-11-18T14:22:27Z
dc.date.available2021-11-18T14:22:27Z
dc.date.issued2021-11-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/53819
dc.description49 p. : il.-- Bibliogr.: p. 40-42
dc.description.abstract[EUS] Autismoaren Espektroko Nahasmendua oinarri genetikoa duen disfuntzio neurologiko kronikoa da, txikitatik agertzen da eta bizitza osoan irauten du. Disfuntzio honen sintomek harreman sozialetan, komunikazioan (hitzezkoa eta ez-hitzezkoa) eta arrazoiketan eta portaeretan eragina dute. Gaur egun, gero eta kasu gehiago daude Haur Hezkuntzan, horregatik lan honen helburua da bi kasu aztertzea eta konparatzea, nahasmendu honen inguruko baita haur hauekin lan egiteko moduen inguruko informazio gehiago berenganatzeko. Lan honetan parte-hartu duten ikasleak bi dira, Mario 5 urtekoa eta Yassil 7 urtekoa. Haurrek eskola ezberdinetan ikasten dute eta bakoitzak jaso duen esku-hartzea ezberdina izan da. Lan honen datu bilketa elkarrizketak, behaketa eta egunerokoaren bidez aurrera eraman da, eta eskuratutako informazioarekin bi kasuen arteko konparazioa egin da. Honen ostean ondorio batzuk atera dira, eta bukatzeko, eta lan honi amaiera emateko, hobekuntza proposamen batzuk jasotzen dira.es_ES
dc.description.abstract[ES] El trastorno del Espectro del Autismo es una disfunción neurológica crónica con base genética, que se manifiesta desde la niñez y dura toda la vida. Los síntomas de esta disfunción influyen en las relaciones sociales, en la comunicación (verbal y no verbal), en el razonamiento y en los comportamientos. En la actualidad, cada vez hay más casos en Educación Infantil, por lo que el objetivo de este trabajo es analizar y comparar dos casos para obtener más información sobre este trastorno y sobre la forma de trabajar con niños/as con este diagnóstico. Son dos los alumnos que han participado en este trabajo, Mario de 5 años y Yassil de 7 años. Ambos están matriculados en diferentes escuelas y la intervención que ha recibido cada uno de ellos ha sido diferente. La recogida de datos de este trabajo se ha llevado a cabo a través de entrevistas, observaciones y un diario, y con la información obtenida se ha realizado una comparación entre ambos casos, tras la cual se han extraído una serie de conclusiones y, para finalizar, se recogen una serie de propuestas de mejora.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectAutismoaren Espektroko Nahasmendua
dc.subjectbehaketa
dc.subjectharreman-sozialak
dc.subjecthitzezko eta ez-hitzezko komunikazioa
dc.subjectzurruntasun kognitiboa
dc.subjectTrastorno del Espectro del Autismo
dc.subjectobservación
dc.subjectrelaciones sociales
dc.subjectcomunicación verbal y no-verbal
dc.subjectrigidez cognitiva
dc.titleAutismoaren Espektroko Nahasmendua: bi kasuaren analisiaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T07:08:27Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderUniversidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantiles_ES
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister115335-707299-09
dc.identifier.gaurassign109199-707299


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