dc.contributor.advisor | Fernández Zabala, Aranzazu | |
dc.contributor.author | López de Munain Soto, Garbiñe | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-18T14:22:27Z | |
dc.date.available | 2021-11-18T14:22:27Z | |
dc.date.issued | 2021-11-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/53819 | |
dc.description | 49 p. : il.-- Bibliogr.: p. 40-42 | |
dc.description.abstract | [EUS] Autismoaren Espektroko Nahasmendua oinarri genetikoa duen disfuntzio neurologiko kronikoa da, txikitatik agertzen da eta bizitza osoan irauten du. Disfuntzio honen sintomek harreman sozialetan, komunikazioan (hitzezkoa eta ez-hitzezkoa) eta arrazoiketan eta portaeretan eragina dute. Gaur egun, gero eta kasu gehiago daude Haur Hezkuntzan, horregatik lan honen helburua da bi kasu aztertzea eta konparatzea, nahasmendu honen inguruko baita haur hauekin lan egiteko moduen inguruko informazio gehiago berenganatzeko. Lan honetan parte-hartu duten ikasleak bi dira, Mario 5 urtekoa eta Yassil 7 urtekoa. Haurrek eskola ezberdinetan ikasten dute eta bakoitzak jaso duen esku-hartzea ezberdina izan da. Lan honen datu bilketa elkarrizketak, behaketa eta egunerokoaren bidez aurrera eraman da, eta eskuratutako informazioarekin bi kasuen arteko konparazioa egin da. Honen ostean ondorio batzuk atera dira, eta bukatzeko, eta lan honi amaiera emateko, hobekuntza proposamen batzuk jasotzen dira. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] El trastorno del Espectro del Autismo es una disfunción neurológica crónica con
base genética, que se manifiesta desde la niñez y dura toda la vida. Los síntomas de esta
disfunción influyen en las relaciones sociales, en la comunicación (verbal y no verbal), en el
razonamiento y en los comportamientos. En la actualidad, cada vez hay más casos en
Educación Infantil, por lo que el objetivo de este trabajo es analizar y comparar dos casos
para obtener más información sobre este trastorno y sobre la forma de trabajar con niños/as
con este diagnóstico. Son dos los alumnos que han participado en este trabajo, Mario de 5
años y Yassil de 7 años. Ambos están matriculados en diferentes escuelas y la intervención
que ha recibido cada uno de ellos ha sido diferente. La recogida de datos de este trabajo se
ha llevado a cabo a través de entrevistas, observaciones y un diario, y con la información
obtenida se ha realizado una comparación entre ambos casos, tras la cual se han extraído
una serie de conclusiones y, para finalizar, se recogen una serie de propuestas de mejora. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Autismoaren Espektroko Nahasmendua | |
dc.subject | behaketa | |
dc.subject | harreman-sozialak | |
dc.subject | hitzezko eta ez-hitzezko komunikazioa | |
dc.subject | zurruntasun kognitiboa | |
dc.subject | Trastorno del Espectro del Autismo | |
dc.subject | observación | |
dc.subject | relaciones sociales | |
dc.subject | comunicación verbal y no-verbal | |
dc.subject | rigidez cognitiva | |
dc.title | Autismoaren Espektroko Nahasmendua: bi kasuaren analisia | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2021-06-21T07:08:27Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Infantil | es_ES |
dc.contributor.degree | Haur Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 115335-707299-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 109199-707299 | |