dc.contributor.advisor | Lasarte Leonet, Gema | |
dc.contributor.author | Berganciano Marcos, Lander | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-18T15:28:41Z | |
dc.date.available | 2021-11-18T15:28:41Z | |
dc.date.issued | 2021-11-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/53835 | |
dc.description | 53 p. -- Bibliogr.: p. 38-43 | |
dc.description.abstract | [EUS] Haurrek askotan bizitzan zehar izaten dituzten jarrera gatazkatsu edo zailtasun askok haurtzaroan bizi izan dituzten esperientzia gogorren (ACE) ondorioz izaten dira. Esperientzia hauek (abusua, abandonua edo familian emandako disfuntzioak) ikasleen garapenean eta irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan kalte larri ugari eragin ditzakete. Beraz, Gradu amaierako lan honen helburua ikasle hauen errealitatea ikustaraztea eta eskolaren eginkizuna zein den aztertzea da. Horretarako, eskola bateko irakasleei gaiaren inguruko galdetegia zabaldu eta abandonatuak izan diren haurrekin esperientzia handia duen aditu bati elkarrizketa sakona egin zaio. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] Muchas de las actitudes conflictivas que tienen los niños son a causa de experiencias adversas que han sufrido en la infancia (ACE). Estas experiencias (abuso, abandono o disfunciones en la familia) pueden causar graves daños en el desarrollo y en la enseñanza-aprendizaje del menor. Por lo tanto, el objetivo de este trabajo fin de grado es revisar la realidad de estos niños y niñas y analizar el papel de la escuela en estos casos. Para ello se ha enviado una encuesta sobre este tema a los profesores y profesoras de una escuela y se ha hecho una entrevista profunda a un experto en experiencias de abandono | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] Many of the conflictive attitudes that children have are due to adverse experiences they have suffered in childhood (ACE). These experiences (abuse, abandonment or dysfunctions in the family) can cause serious damage to the development and teachinglearning of the minor. Therefore, the objective of this end-of-degree project is to review the reality of these boys and girls and analyze the role of the school in these cases. For this, a survey on this topic has been sent to the teachers of a school and an in-depth interview has been carried out with an expert in experiences of abandonment. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | ACE | |
dc.subject | indarkeria | |
dc.subject | abandonua | |
dc.subject | ikasle adoptatuak | |
dc.subject | atxikimendua | |
dc.subject | erresilientzia | |
dc.subject | trauma ondoko hazkundea | |
dc.subject | violencia | |
dc.subject | abandono | |
dc.subject | alumnos adoptados | |
dc.subject | apego | |
dc.subject | resiliencia | |
dc.subject | crecimiento postraumático | |
dc.subject | violence | |
dc.subject | abandonment | |
dc.subject | adopted student | |
dc.subject | attachment | |
dc.subject | resilience | |
dc.subject | post-traumatic growth | |
dc.title | Haurtzaroan esperientzia gogorrak bizi izan dituzten haurrek eskolan bizi duten errealitatearekiko gerturapena | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2021-06-21T06:23:38Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2021, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 114736-773344-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 109487-773344 | |