Show simple item record

dc.contributor.advisorFernández Lasarte, Oihane ORCID
dc.contributor.authorQuintana Zuñiga, Saioa
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-11-18
dc.date.available2021-11-18
dc.date.issued2021-11-18
dc.description42 p. -- Bibliogr.: p. 37-40
dc.description.abstract[EUS] Gradu Amaierako Lan (GrAL) honetan, gizartean pil-pilean dagoen gaiaren inguruko ikerketa aurkezten da: hezkidetza eta Lehen Hezkuntza. Ikerketari ekiteko Arabako ikastetxeetan lanean dauden irakasleak elkarrizketatuko dira, gaiak errealitatean duen egoera ezagutuz. Ikerketan genero eta hezkidetzaren trataerak hezkuntzan izandako bilakaera historikoa nahiz azken urteetan emandako aurrera pausuak aztertuko dira. Helburuak ondorengoak dira: irakasleek generoaren inguruan duten ezagutza identifikatzea; hezkidetzaren kudeaketa aztertzea; eta LH-n genero berdintasunaren benetako egoera ikertzea. Aurrekoa egiaztatzeko atal praktikoan irakasle diren 12 gizon eta emakume irakasleak elkarrizketatuko dira, 25 bat galderaz osaturiko galdetegi baten bitartez. Emaitzak erreparatuz ondorioztatu da irakaslegoak jasotako formakuntza ez dela nahikoa izan gaia era egokian kudeatzeko; era berean, argi ikusi da emakumeak gizonak baino bitartekari handiagoak direla genero berdintasuna sustatzeko. Ikerketaren ondorioak behatuz, argi geratzen da nahiz eta aurrerapausoak eman diren, ikas komunitateak oraindik ere erabateko berdintasunari trabak jartzen dizkioten tokiak direla. Azkenik, hobekuntzei dagokienez genero berdintasunaren alde lan egiten duten plan, plataforma nahiz egitarau desberdinak gehiago aztertzea aukera izango litzateke gaiaren ikerketa erabat borobiltzeko.es_ES
dc.description.abstract[ES] Mediante este Trabajo de Fin de Grado (TFG), se investiga el hilo que une el sistema educativo y la coeducación. Para llevar a cabo la investigación, se ha contactado con diferentes profesionales quienes serán clave para conocer la situación actual de las aulas. En dicha investigación se analiza la evolución histórica de la coeducación en educación, destacando su desarrollo en las últimas décadas. Los objetivos del TFG son los siguientes: identificar el conocimiento del profesorado acerca del género; analizar el tratamiento de la coeducación; e investigar cuál es la situación de la igualdad de género en educación. Para ello en la parte práctica del trabajo se entrevistará a 12 docentes, hombres y mujeres, mediante una encuesta formada por 25 preguntas. El resultado ha demostrado que la formación del profesorado no es suficiente para afrontar el problema; asimismo, se ha comprobado que el género femenino del profesorado cuenta con más herramientas para proclamar la igualdad de género. Las conclusiones de dicha investigación muestran que los centros educativos obstaculizan el camino a una completa igualdad. En lo que a las mejoras se refiere, sería interesante investigar acerca de los diferentes planes de coeducación para poder así guiar y ser ejemplo de verdadera igualdad.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthezkidetzaes_ES
dc.subjectLehen Hezkuntza
dc.subjectgenero berdintasuna
dc.subjectgenero estereotipoak eta sexismoa
dc.subjectcoeducación
dc.subjectEducación Primaria
dc.subjectigualdad de género
dc.subjectestereotipos de género y sexismo
dc.titleHezkidetza eta Lehen Hezkuntza lotzen dituen haria bilutzenes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T07:08:31Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes_ES
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister114530-761083-09
dc.identifier.gaurassign109442-761083


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record