Inklusioa lantzea ikaskuntza zerbitzuaren bidez: hezkidetza eta ikaskuntza zerbitzua
View/ Open
Date
2021-11-18Author
Álvarez Nagore, Izaskun
Metadata
Show full item recordAbstract
[EUS] Emakume eta gizonen arteko parekidetasuna lortzea gizarte osoaren erronka
da, baita hezkuntza formalarena ere. Hori dela eta, Gradu Amaierako honetan
ikaskuntza-zerbitzuaz baliatuz, Gasteizko ikastetxe publiko bateko 5. mailako
ikasleen artean ematen diren sexuen araberako desberdintasunezko jarrerak
eta jokabideak identifikatu nahi izan dira, proposaturiko saio ezberdinen
bidez ideia horiek bertan behera utzi ahal izateko. Horretarako, hezkidetzaren
eta hautatutako metodologiaren azterketa sakonak egin dira, gero emaitzekin
alderatu ahal izateko. Emaitzei dagokienez, hezkuntza formalean oraindik
lana egin behar dela ondoriozta daiteke txikitatik sexu-aniztasun, identitate
edota orientazio sexuala bezalako gaiak tabutzat ez hartzeko. [ES] La igualdad entre mujeres y hombres es un reto para toda la sociedad y también para la educación formal. Por ello, aprovechando el aprendizaje-servicio, como metodología, mediante este Trabajo Fin de Grado, se ha querido identificar las actitudes y comportamientos desiguales por sexos que se dan entre el alumnado de 5º de un centro público de Vitoria-Gasteiz, con el fin de que a través de diferentes sesiones propuestas se puedan eliminar estas ideas. Para ello se ha investigado sobre la coeducación y la metodología seleccionada, que permiten su posterior contraste con los resultados obtenidos. En cuanto a los resultados, se puede concluir que todavía hay que trabajar en la educación formal para que los niños y niñas no tengan como tabú temas como la diversidad sexual, la identidad o la orientación sexual.